Kariéra

Kariéra
v KCP nebo Holiday Inn Prague
Kongresové centrum Praha spolu s hotelem Holiday Inn Prague nabízí ucelený balíček služeb a drží si v oblasti kongresového průmyslu v Praze výsadní postavení. Staňte se členem našeho týmu a vytvářejte s námi jedinečné místo pro setkávání, kde na okamžicích záleží!

TRADICE A PROFESIONALITA
UDRŽITELNOST
PŘÍJEMNÍ A PŘÁTELŠTÍ LIDÉ
TECHNOLOGICKÁ INOVATIVNOST
TRANSPARENTNOST
BEZPEČNOST
FLEXIBILITA

Informujeme Vás, že v rámci výběrového řízení bude naše společnost Kongresové centrum Praha, a.s., IČO: 63080249, se sídlem 5. května 1640/65, Nusle, Praha 4, zpracovávat Vaše osobní údaje za účelem výběru vhodného zaměstnance a sjednání pracovní smlouvy. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze v rozsahu nezbytném pro provedení opatření zahrnující vzájemná jednání a vyhodnocení ze strany naší společnosti před sjednáním pracovní smlouvy. Mezi tyto zpracovávané osobní údaje patří jméno a příjmení, datum narození, bydliště, telefon, e-mailová adresa, vzdělání a dosavadní pracovní zkušenosti. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze po dobu výběrového řízení. Při zpracování Vašich osobních údajů dostatečně zabezpečíme jejich ochranu a nebudeme je předávat žádné jiné právnické ani fyzické osobě. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás dále informujeme, že máte právo na přístup ke svým osobním údajům u naší společnosti, dále máte právo požadovat opravu, výmaz nebo omezení zpracování Vašich osobních údajů a máte také právo vznést u naší společnosti námitku ohledně zpracování Vašich osobních údajů. Státním dozorovým úřadem pro oblast ochrany osobních údajů je Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz), na který se můžete obrátit se stížností.
Benefity
na které se můžete těšit
  Zázemí stabilní a silné společnosti
  5 týdnů dovolené
  3 Sick-day (zdravotní volno)
  Příspěvek na stravování v naší jídelně nebo na stravenky
  Příspěvek na penzijní připojištění / DIP nebo do Cafeterie
  Program Multisport
  Zvýhodněné parkování v zaměstnaneckých garážích
  Pracoviště přímo u metra C - stanice Vyšehrad

Momentálně hledáme do našeho týmu

Elektromechanik sálové techniky

Kongresové centrum Praha, a.s. patří mezi nejvýznamnější kongresová centra v Evropě s bohatou historií v pořádání kongresů, konferencí a kulturních akcí. KCP disponuje unikátním systémem ovládání sálové techniky, a aktuálně hledáme nadšence se smyslem pro odpovědnost a chutí se naučit hodně nového z ovládání elektrohydraulických zařízení ve fascinujícím prostředí.

Hledáme fajn kolegu/kolegyni na pozici Elektromechanik sálové techniky. 

Zajímají Vás technologie a máte zkušenosti v oboru elektro? Jste časově flexibilní a nevadí Vám práce v nočních hodinách a o víkendech? Máte chuť se učit novým věcem?

Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, neváhejte nám zaslat své CV!

 

Co Váš čeká a nemine?

  • Obsluha a údržba elektrohydraulických zařízení jevištní techniky a technických zařízení sálů.
  • Pravidelná kontrola funkčnosti obsluhovaného elektrohydraulického zařízení podle technické dokumentace.

Co od Vás potřebujeme?

  • Vyučení v oboru elektro, praxe v oboru min. 2 roky (silnoproud) nebo velkou ochotu k učení se.
  • Odbornou způsobilost v elektrotechnice dle nařízení vlády č. 194/2022 Sb.
  • Schopnost práce ve výškách a nočních směnách. Směny i jejich načasování závisí na konání akcí a potřeb našich klientů a časová flexibilita je opravdu nutná.
  • Fyzickou zdatnost.
  • Pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost.
  • Základní znalosti práce s PC (emailová komunikace v Outlooku a základní funkce Wordu nebo Excelu).

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní a silné společnosti
  • Přispějeme Vám na stravování
  • Víme, že odpočinek je důležitý: 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna
  • Příspěvek na penzijní připojištění / DIP nebo do Cafeterie
  • Program MultiSport
  • Parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny
  • Pracovat budete u metra C – stanice Vyšehrad
Nástup možný ihned.

Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz

Mechanik měření a regulace

Kongresové centrum Praha, a.s. patří mezi nejvýznamnější kongresová centra v Evropě s bohatou historií v pořádání kongresů, konferencí a kulturních akcí.

Máte zkušenosti s údržbou a opravami klimatizačních systémů? Jste odborník na měření a regulaci? Hledáte stabilní zaměstnání v prestižní společnosti?

Pro doplnění technických profesí pro údržbu klimatizace hledáme kolegu na pozici MECHANIK MĚŘENÍ A REGULACE.

Co Vás čeká a nemine?

  • Provádění preventivní údržby
  • Odstraňování poruch v provozu vzduchotechniky
  • Odstraňování poruch v související technologii s provozem vzduchotechniky
  • Spolupráce se servisními techniky externích organizací

Co od Vás budeme potřebovat?

  • Vyučení ve vhodném oboru (MaR, řídící systémy, automatizace, elektro)
  • Platná vyhláška 50;§ 6)
  • Schopnost ověření funkčnosti polního vybavení MaR a závad v ASŘ včetně jejich odstranění
  • Povědomí o modulaci výkonu kotle
  • Ochota k práci v kolektivu
  • Schopnost práce na nočních směnách
  • Praxe v oboru výhodou

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní a silné společnosti.
  • Přispějeme Vám na stravování.
  • Víme, že odpočinek je důležitý: 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna.
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo do Cafeterie, program MultiSport.
  • Parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny.
  • Pracovat budete u metra C – stanice Vyšehrad.

Nástup možný ihned.

Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz

Brigáda - obsluha šaten

Kongresové centrum Praha, a.s. přijme brigádníky na obsluhu šaten. Vhodné pro studenty!
 

Co od Vás budeme potřebovat?

  • časovou flexibilitu, služby dle pořádaných akcí (včetně víkendů), i ve večerních hodinách
  • spolehlivost
  • příjemný vzhled a slušné vystupování

Co Vám můžeme nabídnout? 

  • dlouhodobou spolupráci formou dohody o provedení práce
  • finanční ohodnocení 150 Kč / hod. 
Kontaktní osoba: Lucie Klinerová - tel.: +420 739 539 229, email: lucie.klinerova@praguecc.cz

Asistent/ka obchodu a marketingu

Kongresové centrum Praha, a.s. patří mezi nejvýznamnější kongresová centra v Evropě s bohatou historií v pořádání kongresů, konferencí a kulturních akcí.

Máte rádi administrativu a přitom Vás těší, když je všechno perfektně zorganizované? Baví Vás být oporou týmu, hlídat termíny, zajišťovat cesty do zahraničí nebo příprava teambuildingů? Máte příjemné vystupování a nebojíte se občasné komunikace v angličtině?

Pokud je Vaše opověď 3x ANO, tak jste možná náš člověk. Mrkněte, jak by Vám pozice seděla a neváhejte nám zaslat své CV!

Pro posílení našeho přátelského týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici ASISTENT/KA OBCHODU A MARKETINGU.

Co Vás čeká a nemine?

  • Administrativní podpora obchodního a marketingového týmu a ředitele úseku.
  • Komunikace s partnery a klienty v ČJ i AJ.
  • Správa pokladny a drobných vydání, zápisy z porad a jednání.
  • Organizace teambuildingu a klientských networkingových akcí.
  • Zajišťování zahraničních služebních cest pro obchodní oddělení MICE.
  • Další úkoly stanovené marketingovým manažerem nebo obchodním a marketingovým ředitelem.

Co od Vás potřebujeme?

  • Min. SŠ vzdělání s maturitou, VŠ výhodou (vhodné i pro absolventy).
  • Komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování.
  • Proaktivní přístup, ochota učit se novým věcem.
  • Pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost.
  • Uživatelská znalost práce na PC a balíčku Microsoft Office – Word, Excel, PowerPoint.
  • Výbornou znalost ČJ a AJ, další jazyk výhodou.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní a silné společnosti.
  • Přispějeme Vám na stravování.
  • Víme, že odpočinek je důležitý: 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna.
  • Příspěvek na penzijní připojištění / DIP nebo do Cafeterie
  • Program MultiSport.
  • Parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny.
  • Pracovat budete u metra C – stanice Vyšehrad.

Vhodné i pro absolventy a OZP/ZTP.

Své životopisy zasílejte na nabor@praguecc.cz.

Noční auditor (recepční)

Holiday Inn Prague, designový hotel s 254 pokoji, který je součástí největšího kongresového centra v České republice, přijme do svého týmu Noční recepční. 

Chcete využít cizí jazyky, jste komunikativní a nevadí Vám práce v nočních hodinách? 
Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, pak jste možná náš člověk a neváhejte nám zaslat své CV!

Co Vás čeká a nemine?

  • Poskytování informací a asistenčních služeb hostům hotelu. 
  • Administrativní podpora a řešení případných požadavků hostů.
  • Kontrola bezpečnostních opatření v průběhu noční směny.

Co od Vás potřebujeme? 

  • Znalost angličtiny a češtiny slovem i písmem podmínkou (minimálně B2), další jazyk výhodou
  • Uživatelskou znalost MS Office podmínkou
  • Praxe v oboru služeb a znalost ubytovacího softwaru jsou výhodou
  • Možnost spolupráce na zkrácený nebo plný úvazek
Hledáme komunikativní a spolehlivou osobu, kterou nerozhodí občasný stres. 

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí silné a stabilní společnosti pod značkou mezinárodního hotelového řetězce IHG® Hotels & Resorts 
  • Práci v přátelském týmu a příjemném prostředí
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick-days
  • Stravování s příspěvkem zaměstnavatele
  • Možnost ubytování za zvýhodněné zaměstnanecké ceny v rámci řetězce IHG® Hotels & Resorts
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo do Cafeterie, program MultiSport
  • Možnost parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny

Nástup možný ihned dle domluvy.

Práce je slučitelná i se studiem VŠ (kombinovaná i prezenční forma studia).
Práce je rovněž vhodná pro absolventy.

Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz

Číšník / servírka pro hotelovou restauraci

Holiday Inn Prague, designový hotel s 254 pokoji, který je součástí největšího kongresového centra v České republice, přijme do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici Číšník / servírka pro hotelovou restauraci!

Máte rádi komunikaci a rádi poskytujete vynikající zákaznický servis? Rádi se učíte novým věcem?

Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, neváhejte nám zaslat Vaše CV přes odpovědní formulář.

Co Vás čeká a nemine?

  • Obsluha, péče a komunikace s našimi klienty.
  • Samostatná práce a obsluha během akcí.
  • Příprava banketních prostor pro akce a eventy.
  • Zajišťování podpory klientům, včetně základní asistence ke konferenční technice.
  • Zajišťování rozvozu objednávek cateringových služeb.

Co od Vás potřebujeme?

  • Praxe v oblasti gastronomie a servisu výhodou.
  • Zájem o obor a nadšení pro práci.
  • Příjemné a profesionální vystupování.
  • Vynikající komunikační dovednosti a radost z obsluhy hostů.
  • Komunikativní znalost anglického jazyka.
  • Znalost dalšího jazyka a praxe v oboru jsou výhodou.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Stabilní pracovní prostředí v rámci silné mezinárodní společnosti pod značkou IHG® Hotels & Resorts.
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick-days.
  • Stravování s příspěvkem zaměstnavatele.
  • Práci v přátelském týmu a příjemném prostředí.
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo benefitní systém Cafeterie
  • Program MultiSport.
  • Možnost ubytování za zvýhodněné zaměstnanecké ceny v rámci řetězce IHG® Hotels & Resorts.
  • Možnost parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny.
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
 
Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz

Obsluha hotelového bistra

Chcete pracovat v moderním hotelovém bistru? Máte rád/a přímý kontakt se zákazníky a baví Vás samostatná práce? Umíte si udržet přehled nad pokladnou i celkovým chodem prodeje?

Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, pak jste možná náš člověk a neváhejte nám zaslat Vaše CV!

Holiday Inn Prague, designový hotel s 254 pokoji, který je součástí největšího kongresového centra v České republice, přijme do svého týmu posilu do hotelového bistra Délicatesse.

Co Vás čeká a nemine?

  • Pultový prodej specialit z produkce hotelu
  • Samostatnou práci na pokladně
  • Pultový prodej kávy a nápojů
  • Prezentaci produktů i celého bistra

Co od Vás potřebujeme?

  • Praxi na obdobné pozici
  • Příjemné vystupování
  • Komunikativnost
  • Profesionalitu a zodpovědnost
  • Alespoň základní znalost AJ
  • Znalost dalšího jazyka a praxe v oboru vítány

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Pravidelnou pracovní dobu od pondělí do pátku, 7:00 – 15:00
  • Zázemí silné a stabilní společnosti pod značkou mezinárodního hotelového řetězce IHG® Hotels & Resorts
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick-days
  • Stravování s příspěvkem zaměstnavatele
  • Práce v přátelském týmu a příjemném prostředí
  • Příspěvek na penzijní připojištění / DIP nebo do kafetérie
  • Program MultiSport
  • Možnost ubytování za zvýhodněné zaměstnanecké ceny v rámci řetězce IHG® Hotels & Resorts
  • Možnost parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny

Nástup možný ihned.

Životopisy zasílejte na email nabor@praguecc.cz.


Informujeme Vás, že v rámci výběrového řízení bude naše společnost Kongresové centrum Praha, a.s., IČO: 63080249, se sídlem 5. května 1640/65, Nusle, Praha 4, zpracovávat Vaše osobní údaje za účelem výběru vhodného zaměstnance a sjednání pracovní smlouvy. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze v rozsahu nezbytném pro provedení opatření zahrnující vzájemná jednání a vyhodnocení ze strany naší společnosti před sjednáním pracovní smlouvy. Mezi tyto zpracovávané osobní údaje patří jméno a příjmení, datum narození, bydliště, telefon, e-mailová adresa, vzdělání a dosavadní pracovní zkušenosti. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze po dobu výběrového řízení, které nepřekročí 3 měsíce. Při zpracování Vašich osobních údajů dostatečně zabezpečíme jejich ochranu a nebudeme je předávat žádné jiné právnické ani fyzické osobě. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás dále informujeme, že máte právo na přístup ke svým osobním údajům u naší společnosti, dále máte právo požadovat opravu, výmaz nebo omezení zpracování Vašich osobních údajů a máte také právo vznést u naší společnosti námitku ohledně zpracování Vašich osobních údajů. Státním dozorovým úřadem pro oblast ochrany osobních údajů je Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz), na který se můžete obrátit se stížností.


Holiday Inn Prague, designový hotel s 254 pokoji, který je součástí největšího kongresového centra v České republice, přijme do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici BANKETOVÝ ČÍŠNÍK/SERVÍRKA.

Baví vás práce s lidmi a rádi vytváříte příjemné prostředí pro hosty? Máte chuť učit se novým věcem a být součástí různorodých eventů? .

Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, neváhejte nám zaslat Vaše CV přes odpovědní formulář.

Co Vás čeká a nemine?

  • příprava banketních prostor pro akce a eventy
  • obsluha při akcích
  • zajišťování podpory klientům - základní asistence ke konferenční technice
  • zajišťování rozvozu objednávek cateringu
  • manipulace s inventářem

Co od Vás potřebujeme?

  • praxi v oboru
  • řidičský průkaz sk. B
  • komunikativní znalost AJ
  • základní znalost AV techniky
  • zájem o obor a chuť pracovat
  • příjemné profesionální vystupování a radost z obsluhy hostů
  • fyzickou zdatnost, protože stavíme stoly, židle a techniku dle požadavků klientů

Co Vám můžeme nabídnout?

  • práci v přátelském týmu a moderním prostředí
  • zázemí silné a stabilní společnosti
  • flexibilní pracovní dobu
  • mobilní telefon
  • 5 týdnů dovolené a 3 sick-days
  • příspěvek na penzijní připojištění / DIP nebo příspěvek do Cafeterie
  • personální stravování
  • možnost ubytování v rámci řetězce IHG za zvýhodněné zaměstnanecké ceny
  • možnost parkování v hotelových garážích za zvýhodněné ceny
Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz.


Petra Komárková

+420 739 539 288

Petra Komárková
Jana Petriková

+420 739 539 368

Jana Petriková
Drahomíra Menclová

+420 739 539 354

Jana Petriková
Zašlete nám svůj životopis

nabor@praguecc.cz

© Kongresové centrum Praha, a.s.