Kariéra

Kariéra
v KCP nebo Holiday Inn Prague
Kongresové centrum Praha spolu s hotelem Holiday Inn Prague nabízí ucelený balíček služeb a drží si v oblasti kongresového průmyslu v Praze výsadní postavení. Staňte se členem našeho týmu a vytvářejte s námi jedinečné místo pro setkávání, kde na okamžicích záleží!

TRADICE A PROFESIONALITA
UDRŽITELNOST
PŘÍJEMNÍ A PŘÁTELŠTÍ LIDÉ
TECHNOLOGICKÁ INOVATIVNOST
TRANSPARENTNOST
BEZPEČNOST
FLEXIBILITA

Informujeme Vás, že v rámci výběrového řízení bude naše společnost Kongresové centrum Praha, a.s., IČO: 63080249, se sídlem 5. května 1640/65, Nusle, Praha 4, zpracovávat Vaše osobní údaje za účelem výběru vhodného zaměstnance a sjednání pracovní smlouvy. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze v rozsahu nezbytném pro provedení opatření zahrnující vzájemná jednání a vyhodnocení ze strany naší společnosti před sjednáním pracovní smlouvy. Mezi tyto zpracovávané osobní údaje patří jméno a příjmení, datum narození, bydliště, telefon, e-mailová adresa, vzdělání a dosavadní pracovní zkušenosti. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze po dobu výběrového řízení. Při zpracování Vašich osobních údajů dostatečně zabezpečíme jejich ochranu a nebudeme je předávat žádné jiné právnické ani fyzické osobě. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás dále informujeme, že máte právo na přístup ke svým osobním údajům u naší společnosti, dále máte právo požadovat opravu, výmaz nebo omezení zpracování Vašich osobních údajů a máte také právo vznést u naší společnosti námitku ohledně zpracování Vašich osobních údajů. Státním dozorovým úřadem pro oblast ochrany osobních údajů je Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz), na který se můžete obrátit se stížností.
Benefity
na které se můžete těšit
  Zázemí stabilní a silné společnosti
  5 týdnů dovolené
  3 Sick-day (zdravotní volno)
  Příspěvek na stravování v naší jídelně nebo na stravenky
  Příspěvek na penzijní připojištění / DIP nebo do Cafeterie
  Program Multisport
  Zvýhodněné parkování v zaměstnaneckých garážích
  Pracoviště přímo u metra C - stanice Vyšehrad

Momentálně hledáme do našeho týmu

Elektromechanik - silnoproud

Kongresové centrum Praha, a.s. patří mezi nejvýznamnější kongresová centra v Evropě s bohatou historií v pořádání kongresů, konferencí a kulturních akcí. Pro posílení našeho přátelského týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici ELEKTROMECHANIK – silnoproud.

Jste zkušený/á elektromechanik/čka nebo začínající absolvent/ka? Máte zájem se stát součástí týmu starajícího se o hladký chod elektrozařízení v budovách KCP? Práce ve výškách není Váš největší strašák?

Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, tak neváhejte zaslat nám svůj životopis!

Co Vás čeká a nemine?

  • Údržba, opravy, kontroly, funkční zkoušky a montáže silnoproudých elektrických zařízení a elektroinstalace NN a VN v budovách KCP a.s.
  • Připojování provizorních elektrických zařízení pro akce pořádané v KCP a.s.

Co od Vás budeme potřebovat?

  • vyučení v oboru elektro – silnoproud výhodou
  • pracovní doba 40 hodin týdně - pondělí až pátek
  • platné oprávnění dle NV 194/2022 § 6 (vyhl. 50/1978, § 6), lze obnovit
  • schopnost práce ve výškách
  • pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost
  • samostatnost i schopnost týmové práce, flexibilitu
  • zkušenost s TZB v oblasti elektro výhodou
  • oprávnění na VN výhodou

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní a silné společnosti.
  • Příjemné pracovní prostředí.
  • Přispějeme Vám na stravování přímo v budově KCP nebo poskytneme stravenky
  • Odpočinek je důležitý: 5 týdnů dovolené a 3 dny Sick day
  • Příspěvek na penzijní připojištění / DIP, Cafeteria, program MultiSport
  • Parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny
  • Školení a semináře pro další profesní rozvoj.
  • Pracovat budete u metra C – stanice Vyšehrad.

Nástup možný ihned nebo dle domluvy.

Své CV nám zašlete na mai: nabor@praguecc.cz

Elektromechanik sálové techniky

Kongresové centrum Praha, a.s. patří mezi nejvýznamnější kongresová centra v Evropě s bohatou historií v pořádání kongresů, konferencí a kulturních akcí. KCP disponuje unikátním systémem ovládání sálové techniky, a aktuálně hledáme nadšence se smyslem pro odpovědnost a chutí se naučit hodně nového z ovládání elektrohydraulických zařízení ve fascinujícím prostředí.

Hledáme fajn kolegu/kolegyni na pozici Elektromechanik sálové techniky. 

Zajímají Vás technologie a máte zkušenosti v oboru elektro? Jste časově flexibilní a nevadí Vám práce v nočních hodinách a o víkendech? Máte chuť se učit novým věcem?

Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, neváhejte nám zaslat své CV!

 

Co Váš čeká a nemine?

  • Obsluha a údržba elektrohydraulických zařízení jevištní techniky a technických zařízení sálů.
  • Pravidelná kontrola funkčnosti obsluhovaného elektrohydraulického zařízení podle technické dokumentace.

Co od Vás potřebujeme?

  • Vyučení v oboru elektro, praxe v oboru min. 2 roky (silnoproud) nebo velkou ochotu k učení se.
  • Odbornou způsobilost v elektrotechnice dle nařízení vlády č. 194/2022 Sb.
  • Schopnost práce ve výškách a nočních směnách. Směny i jejich načasování závisí na konání akcí a potřeb našich klientů a časová flexibilita je opravdu nutná.
  • Fyzickou zdatnost.
  • Pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost.
  • Základní znalosti práce s PC (emailová komunikace v Outlooku a základní funkce Wordu nebo Excelu).

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní a silné společnosti
  • Přispějeme Vám na stravování
  • Víme, že odpočinek je důležitý: 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna
  • Příspěvek na penzijní připojištění / DIP nebo do Cafeterie
  • Program MultiSport
  • Parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny
  • Pracovat budete u metra C – stanice Vyšehrad
Nástup možný ihned.

Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz

Mechanik měření a regulace

Kongresové centrum Praha, a.s. patří mezi nejvýznamnější kongresová centra v Evropě s bohatou historií v pořádání kongresů, konferencí a kulturních akcí.

Máte zkušenosti s údržbou a opravami klimatizačních systémů? Jste odborník na měření a regulaci? Hledáte stabilní zaměstnání v prestižní společnosti?

Pro doplnění technických profesí pro údržbu klimatizace hledáme kolegu na pozici MECHANIK MĚŘENÍ A REGULACE.

Co Vás čeká a nemine?

  • Provádění preventivní údržby
  • Odstraňování poruch v provozu vzduchotechniky
  • Odstraňování poruch v související technologii s provozem vzduchotechniky
  • Spolupráce se servisními techniky externích organizací

Co od Vás budeme potřebovat?

  • Vyučení ve vhodném oboru (MaR, řídící systémy, automatizace, elektro)
  • Platná vyhláška 50;§ 6)
  • Schopnost ověření funkčnosti polního vybavení MaR a závad v ASŘ včetně jejich odstranění
  • Povědomí o modulaci výkonu kotle
  • Ochota k práci v kolektivu
  • Schopnost práce na nočních směnách
  • Praxe v oboru výhodou

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní a silné společnosti.
  • Přispějeme Vám na stravování.
  • Víme, že odpočinek je důležitý: 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna.
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo do Cafeterie, program MultiSport.
  • Parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny.
  • Pracovat budete u metra C – stanice Vyšehrad.

Nástup možný ihned.

Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz

Brigáda - obsluha šaten

Kongresové centrum Praha, a.s. přijme brigádníky na obsluhu šaten. Vhodné pro studenty!
 

Co od Vás budeme potřebovat?

  • časovou flexibilitu, služby dle pořádaných akcí (včetně víkendů), i ve večerních hodinách
  • spolehlivost
  • příjemný vzhled a slušné vystupování

Co Vám můžeme nabídnout? 

  • dlouhodobou spolupráci formou dohody o provedení práce
  • finanční ohodnocení 150 Kč / hod. 
Kontaktní osoba: Lucie Klinerová - tel.: +420 739 539 229, email: lucie.klinerova@praguecc.cz

Event manager

Kongresové centrum Praha, a.s. patří mezi nejvýznamnější kongresová centra v Evropě s bohatou historií v pořádání kongresů, konferencí a kulturních akcí. Pro posílení našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Event manager.

Máte rádi práci plnou akce? Organizace a zajišťování eventů je pro Vás zábava a radost? Rádi byste se podíleli na rozvoji naší společnosti?

Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, neváhejte nám zaslat vaše CV přes odpovědní formulář!

Co Vás čeká a nemine?

  • Produkční zajištění akcí pořádaných v Kongresovém centru Praha (kongresy, konference, výstavy, kulturní a společenské akce, gastronomické akce) včetně zpracování rozpočtů služeb na akce
  • Odpovědnost za přípravu, průběh a likvidaci akce, spolupráce s odbornými odděleními a externími dodavateli při realizaci akcí
  • Kontrola připravenosti pronajatých prostor a předání prostor a služeb klientovi
  • Dohled nad průběhem akcí a řešení vzniklých závad ve spolupráci s kolegy z ostatních oddělení
  • Operativní zajištění služeb vzniklých při akci
  • Administrativní zajištění celé akce dle interních standardů společnosti – nabídky, rozpočty, zpracování podkladů pro fakturaci služeb

Co od Vás budeme potřebovat?

  • Minimálně SŠ
  • Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, proaktivní přístup
  • Zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, odolnost vůči stresu
  • Časovou flexibilitu, nárazově se jedná o práci i o víkendech
  • Výbornou znalost AJ
  • Uživatelskou znalost práce na PC

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní a silné společnosti
  • Přispějeme Vám na stravování
  • Flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • Víme, že odpočinek je důležitý: 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo do Cafeterie, program MultiSport
  • Parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny
  • Pracovat budete u metra C – stanice Vyšehrad

Nástup možný dle dohody.

Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz

Dispečer/ka provozu

Kongresové centrum Praha, a.s. patří mezi nejvýznamnější kongresová centra v Evropě s bohatou historií v pořádání kongresů, konferencí a kulturních akcí.

Chcete pracovat v dynamickém prostředí, kde můžete využít své organizační schopnosti? Jste časově flexibilní a ochotný/á pracovat dle potřeby i o víkendech a svátcích? Máte dobré orientační schopnosti a baví vás organizace na akcích?

Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, tak neváhejte zaslat nám svůj životopis!

Co Vás čeká a nemine?

  • Kontrola přípravy a likvidaci všech akcí dle požadavkových listů, dohled na jejich průběh a řešení vzniklých závad ve spolupráci s oddělením produkce
  • Spolupráce s technickým dispečinkem, bezpečnostním dispečinkem a agenturou, úklidovou firmou a hasičským záchranným sborem v souvislosti s konáním akcí
  • Zajištění provozu místního rozhlasu v rámci akcí
  • Kontrola a vydávání pokynů k otevírání a zavírání vstupů do objektu a vnitřních prostor při konání akcí
  • Nutná dobrá znalost a orientace ve všech prostorách KCP určených pro pořádání akcí
  • Pracovní směna dle požadavků na akce – ranní, odpolední, včetně víkendů a svátků

Co od Vás budeme potřebovat?

  • Úplné střední vzdělání výhodou
  • Zvládnutí základní komunikace v angličtině v mluveném projevu
  • Podobnou zkušenost s organizací na akcích výhodou
  • Základní fyzickou zdatnost, KCP je velký areál, rozmístění navigace a zábran je součástí pracovní náplně
  • Schopnost rychlé orientace v budově
  • Uživatelská znalost práce na PC
  • Samostatnost při rozhodování
  • Slušné vystupování, zodpovědnost, spolehlivost
  • Schopnost týmové práce
  • Časovou flexibilitu – práce dle potřeby o večerech nebo víkendech

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní a silné společnosti
  • Přispějeme Vám na stravování
  • Víme, že odpočinek je důležitý: 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna
  • Příspěvek na penzijní připojištění / DIP nebo do Cafeterie
  • Program MultiSport
  • Parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny
  • Pracovat budete u metra C – stanice Vyšehrad.

Nástup dle dohody.
Životopis zašlete na e-mail: nabor@praguecc.cz

Noční auditor (recepční)

Holiday Inn Prague, designový hotel s 254 pokoji, který je součástí největšího kongresového centra v České republice, přijme do svého týmu Noční recepční. 

Chcete využít cizí jazyky, jste komunikativní a nevadí Vám práce v nočních hodinách? 
Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, pak jste možná náš člověk a neváhejte nám zaslat své CV!

Co Vás čeká a nemine?

  • Poskytování informací a asistenčních služeb hostům hotelu. 
  • Administrativní podpora a řešení případných požadavků hostů.
  • Kontrola bezpečnostních opatření v průběhu noční směny.

Co od Vás potřebujeme? 

  • Znalost angličtiny a češtiny slovem i písmem podmínkou (minimálně B2), další jazyk výhodou
  • Uživatelskou znalost MS Office podmínkou
  • Praxe v oboru služeb a znalost ubytovacího softwaru jsou výhodou
  • Možnost spolupráce na zkrácený nebo plný úvazek
Hledáme komunikativní a spolehlivou osobu, kterou nerozhodí občasný stres. 

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí silné a stabilní společnosti pod značkou mezinárodního hotelového řetězce IHG® Hotels & Resorts 
  • Práci v přátelském týmu a příjemném prostředí
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick-days
  • Stravování s příspěvkem zaměstnavatele
  • Možnost ubytování za zvýhodněné zaměstnanecké ceny v rámci řetězce IHG® Hotels & Resorts
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo do Cafeterie, program MultiSport
  • Možnost parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny

Nástup možný ihned dle domluvy.

Práce je slučitelná i se studiem VŠ (kombinovaná i prezenční forma studia).
Práce je rovněž vhodná pro absolventy.

Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz

Číšník / servírka pro hotelovou restauraci

Holiday Inn Prague, designový hotel s 254 pokoji, který je součástí největšího kongresového centra v České republice, přijme do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici Číšník / servírka pro hotelovou restauraci!

Máte rádi komunikaci a rádi poskytujete vynikající zákaznický servis? Rádi se učíte novým věcem?

Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, neváhejte nám zaslat Vaše CV přes odpovědní formulář.

Co Vás čeká a nemine?

  • Obsluha, péče a komunikace s našimi klienty.
  • Samostatná práce a obsluha během akcí.
  • Příprava banketních prostor pro akce a eventy.
  • Zajišťování podpory klientům, včetně základní asistence ke konferenční technice.
  • Zajišťování rozvozu objednávek cateringových služeb.

Co od Vás potřebujeme?

  • Praxe v oblasti gastronomie a servisu výhodou.
  • Zájem o obor a nadšení pro práci.
  • Příjemné a profesionální vystupování.
  • Vynikající komunikační dovednosti a radost z obsluhy hostů.
  • Komunikativní znalost anglického jazyka.
  • Znalost dalšího jazyka a praxe v oboru jsou výhodou.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Stabilní pracovní prostředí v rámci silné mezinárodní společnosti pod značkou IHG® Hotels & Resorts.
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick-days.
  • Stravování s příspěvkem zaměstnavatele.
  • Práci v přátelském týmu a příjemném prostředí.
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo benefitní systém Cafeterie
  • Program MultiSport.
  • Možnost ubytování za zvýhodněné zaměstnanecké ceny v rámci řetězce IHG® Hotels & Resorts.
  • Možnost parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny.
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
 
Své CV nám zalšete na mail: nabor@praguecc.cz

Denní recepční

Holiday Inn Prague, designový hotel s 254 pokoji, který je součástí největšího kongresového centra v České republice, přijme do svého týmu kolegu na pozici Denní recepční

Chcete využít cizí jazyky, máte rádi kontakt s lidmi a chcete být tváří naší společnosti? 
Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, pak neváhejte a pošlete nám Váš životopis! 

Co Vás čeká a nemine?

  • Vedení hotelové recepce a poskytování vstřícného servisu hostům.
  • Přijímání rezervací a check-in/check-out.
  • Řešení dotazů a požadavků hostů.
  • Spolupráce s dalšími odděleními hotelu.

Co od Vás potřebujeme?

  • Znalost angličtiny a češtiny slovem i písmem podmínkou (minimálně B2), další jazyk výhodou.
  • Uživatelskou znalost MS Office podmínkou.
  • Praxe v oboru služeb a znalost ubytovacího softwaru jsou výhodou.
  • Možnost spolupráce na plný úvazek.
  • Komunikativnost a pozitivní přístup k práci.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Práci v přátelském týmu a moderním prostředí.
  • Zázemí silné a stabilní společnosti pod značkou mezinárodního hotelového řetězce.
  • 5 týdnů dovolené na odpočinek a 3 sick day.
  • Personální stravování s příspěvkem zaměstnavatele.
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo do benefitního systému Cafeterie.
  • Program MultiSport.
  • Možnost cestování v rámci řetězce IHG za zvýhodněné zaměstnanecké ceny.
  • Možnost parkování v hotelových garážích za zvýhodněné ceny.
  • Zaměstnání s dobrou dostupností u metra C - Vyšehrad.
Nástup možný ihned nebo dohodou.

Práce je slučitelná i se studiem VŠ (kombinovaná i prezenční forma studia). Práce je rovněž vhodná pro absolventy.

Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz

Event Executive

Máte chuť rozvíjet svou kariéru v hotelovém businessu? Rádi byste zakotvili v přátelském kolektivu a blízko od centra? Baví Vás kombinovat práci s daty, kreativitou a péčí o klienty v prostředí špičkového hotelu?

Pokud je Vaše opověď 3x ANO, tak jste možná náš člověk. Mrkněte, jak by Vám pozice seděla a neváhejte nám zaslat své CV!

Právě nabíráme do týmu obchodu a marketingu hotelu Holiday Inn na Vyšehradě nového kolegu nebo kolegyni.

Co Vás čeká a nemine?

  • Tvorba a zpracování obchodních nabídek, evidence smluvních partnerů a poptávek v hotelovém systému
  • Spolupráce na průzkumu trhu, sledování konkurence, organizace marketingových aktivit a tvorba propagačních materiálů
  • Podíl na tvorbě cenové politiky hotelu, monitoring výsledků a jejich prezentace vedení
  • Spolupráce s DOSM na ročním obchodním plánu a rozpočtu
  • Organizace prohlídek hotelu pro klienty a zastupování vedení jako MOD

Co od Vás budeme potřebovat:

  • ČJ a AJ min. na úrovni C1
  • Středoškolské vzdělání s maturitou
  • Uživatelskou znalost MS Office (Outlook, Word, Excel)
  • Preciznost, spolehlivost, samostatnost, týmovost
  • Praxe na obdobné pozici je výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zázemí silné a stabilní společnosti pod značkou mezinárodního hotelového řetězce IHG® Hotels & Resorts
  • Flexibilní pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick-days
  • Stravování s příspěvkem zaměstnavatele
  • Možnost ubytování za zvýhodněné zaměstnanecké ceny v rámci řetězce IHG® Hotels & Resorts
  • Práci v přátelském týmu a příjemném prostředí
  • Příspěvek na penzijní připojištění a program MultiSport
  • Možnost parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny
  • Notebook a mobilní telefon

Nástup možný ihned, ale na nového kolegu nebo kolegyni si rádi počkáme.

Zaujal Vás náš inzerát a chtěli byste se dozvědět víc? Rádi se s Vámi setkáme osobně. Stačí jen zaslat CV na nabor@praguecc.cz.


Informujeme Vás, že v rámci výběrového řízení bude naše společnost Kongresové centrum Praha, a.s., IČO: 63080249, se sídlem 5. května 1640/65, Nusle, Praha 4, zpracovávat Vaše osobní údaje za účelem výběru vhodného zaměstnance a sjednání pracovní smlouvy. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze v rozsahu nezbytném pro provedení opatření zahrnující vzájemná jednání a vyhodnocení ze strany naší společnosti před sjednáním pracovní smlouvy. Mezi tyto zpracovávané osobní údaje patří jméno a příjmení, datum narození, bydliště, telefon, e-mailová adresa, vzdělání a dosavadní pracovní zkušenosti. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze po dobu výběrového řízení, které nepřekročí 3 měsíce. Při zpracování Vašich osobních údajů dostatečně zabezpečíme jejich ochranu a nebudeme je předávat žádné jiné právnické ani fyzické osobě. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás dále informujeme, že máte právo na přístup ke svým osobním údajům u naší společnosti, dále máte právo požadovat opravu, výmaz nebo omezení zpracování Vašich osobních údajů a máte také právo vznést u naší společnosti námitku ohledně zpracování Vašich osobních údajů. Státním dozorovým úřadem pro oblast ochrany osobních údajů je Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz), na který se můžete obrátit se stížností.

Obsluha hotelového bistra

Chcete pracovat v moderním hotelovém bistru? Máte rád/a přímý kontakt se zákazníky a baví Vás samostatná práce? Umíte si udržet přehled nad pokladnou i celkovým chodem prodeje?

Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, pak jste možná náš člověk a neváhejte nám zaslat Vaše CV!

Holiday Inn Prague, designový hotel s 254 pokoji, který je součástí největšího kongresového centra v České republice, přijme do svého týmu posilu do hotelového bistra Délicatesse.

Co Vás čeká a nemine?

  • Pultový prodej specialit z produkce hotelu
  • Samostatnou práci na pokladně
  • Pultový prodej kávy a nápojů
  • Prezentaci produktů i celého bistra

Co od Vás potřebujeme?

  • Praxi na obdobné pozici
  • Příjemné vystupování
  • Komunikativnost
  • Profesionalitu a zodpovědnost
  • Alespoň základní znalost AJ
  • Znalost dalšího jazyka a praxe v oboru vítány

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Pravidelnou pracovní dobu od pondělí do pátku, 7:00 – 15:00
  • Zázemí silné a stabilní společnosti pod značkou mezinárodního hotelového řetězce IHG® Hotels & Resorts
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick-days
  • Stravování s příspěvkem zaměstnavatele
  • Práce v přátelském týmu a příjemném prostředí
  • Příspěvek na penzijní připojištění / DIP nebo do kafetérie
  • Program MultiSport
  • Možnost ubytování za zvýhodněné zaměstnanecké ceny v rámci řetězce IHG® Hotels & Resorts
  • Možnost parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny

Nástup možný ihned.

Životopisy zasílejte na email nabor@praguecc.cz.


Informujeme Vás, že v rámci výběrového řízení bude naše společnost Kongresové centrum Praha, a.s., IČO: 63080249, se sídlem 5. května 1640/65, Nusle, Praha 4, zpracovávat Vaše osobní údaje za účelem výběru vhodného zaměstnance a sjednání pracovní smlouvy. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze v rozsahu nezbytném pro provedení opatření zahrnující vzájemná jednání a vyhodnocení ze strany naší společnosti před sjednáním pracovní smlouvy. Mezi tyto zpracovávané osobní údaje patří jméno a příjmení, datum narození, bydliště, telefon, e-mailová adresa, vzdělání a dosavadní pracovní zkušenosti. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze po dobu výběrového řízení, které nepřekročí 3 měsíce. Při zpracování Vašich osobních údajů dostatečně zabezpečíme jejich ochranu a nebudeme je předávat žádné jiné právnické ani fyzické osobě. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás dále informujeme, že máte právo na přístup ke svým osobním údajům u naší společnosti, dále máte právo požadovat opravu, výmaz nebo omezení zpracování Vašich osobních údajů a máte také právo vznést u naší společnosti námitku ohledně zpracování Vašich osobních údajů. Státním dozorovým úřadem pro oblast ochrany osobních údajů je Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz), na který se můžete obrátit se stížností.



Petra Komárková

+420 739 539 288

Petra Komárková
Jana Petriková

+420 739 539 368

Jana Petriková
Drahomíra Menclová

+420 739 539 354

Jana Petriková
Zašlete nám svůj životopis

nabor@praguecc.cz

© Kongresové centrum Praha, a.s.