Kariéra

Kariéra
v KCP nebo Holiday Inn Prague
Kongresové centrum Praha spolu s hotelem Holiday Inn Prague nabízí ucelený balíček služeb a drží si v oblasti kongresového průmyslu v Praze výsadní postavení. Staňte se členem našeho týmu a vytvářejte s námi jedinečné místo pro setkávání, kde na okamžicích záleží!

TRADICE A PROFESIONALITA
UDRŽITELNOST
PŘÍJEMNÍ A PŘÁTELŠTÍ LIDÉ
TECHNOLOGICKÁ INOVATIVNOST
TRANSPARENTNOST
BEZPEČNOST
FLEXIBILITA

Informujeme Vás, že v rámci výběrového řízení bude naše společnost Kongresové centrum Praha, a.s., IČO: 63080249, se sídlem 5. května 1640/65, Nusle, Praha 4, zpracovávat Vaše osobní údaje za účelem výběru vhodného zaměstnance a sjednání pracovní smlouvy. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze v rozsahu nezbytném pro provedení opatření zahrnující vzájemná jednání a vyhodnocení ze strany naší společnosti před sjednáním pracovní smlouvy. Mezi tyto zpracovávané osobní údaje patří jméno a příjmení, datum narození, bydliště, telefon, e-mailová adresa, vzdělání a dosavadní pracovní zkušenosti. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze po dobu výběrového řízení. Při zpracování Vašich osobních údajů dostatečně zabezpečíme jejich ochranu a nebudeme je předávat žádné jiné právnické ani fyzické osobě. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás dále informujeme, že máte právo na přístup ke svým osobním údajům u naší společnosti, dále máte právo požadovat opravu, výmaz nebo omezení zpracování Vašich osobních údajů a máte také právo vznést u naší společnosti námitku ohledně zpracování Vašich osobních údajů. Státním dozorovým úřadem pro oblast ochrany osobních údajů je Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz), na který se můžete obrátit se stížností.
Benefity
na které se můžete těšit
  Zázemí stabilní a silné společnosti
  5 týdnů dovolené
  3 Sick-day (zdravotní volno)
  Příspěvek na stravování v naší jídelně
  Příspěvek na penzijní připojištění nebo do Cafeterie
  Program Multisport
  Zvýhodněné parkování v zaměstnaneckých garážích
  Pracoviště přímo u metra C - stanice Vyšehrad

Momentálně hledáme do našeho týmu

Elektromechanik - silnoproud

Kongresové centrum Praha, a.s. si drží v oblasti kongresového průmyslu v Praze výsadní postavení. Staňte se součástí profesionálního týmu a podpořte nás v naší snaze být nejlepší. Pomozte nám stát se atraktivním partnerem pro organizátory všech druhů kongresů, konferencí, výstav a setkání na všech úrovních. Hledáme fajn kolegu/kolegyni na pozici ELEKTROMECHANIK – silnoproud.

Máte zkušenosti s montáží silnoproudých elektrických zařízení a elektroinstalací NN a VN v budovách? Nevadí Vám dynamická práce ve směnném provozu? Práce ve výškách není Váš největší strašák?

Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, tak neváhejte zaslat nám své CV!

Co Vás čeká a nemine?

  • údržba, opravy, kontroly, funkční zkoušky a montáže silnoproudých elektrických zařízení a elektroinstalace NN a VN v budovách KCP a.s.
  • připojování provizorních elektrických zařízení pro akce pořádané v KCP a.s.

Co od Vás požadujeme?

  • vyučení v oboru elektro – silnoproud výhodou
  • směnný provoz – krátký/dlouhý týden, den
  • platné oprávnění dle NV 194/2022 § 6 (vyhl. 50/1978, § 6), lze obnovit
  • schopnost práce ve výškách
  • zkušenost s TZB v oblasti elektro výhodou
  • pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost
  • samostatnost i schopnost týmové práce, flexibilita
  • oprávnění na VN výhodou

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní a silné společnosti.
  • Příjemné pracovní prostředí v nově zrekonstruovaných kancelářích.
  • Flexibilní pracovní doba.
  • 5 týdnů dovolené a 3 sick-days.
  • Školení a semináře pro další profesní rozvoj.
  • Příspěvek na stravování.
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo do Cafeterie, program MultiSport.
  • Práce v centru města u metra C – Vyšehrad.
  • Možnost parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny.

Nástup možný ihned nebo dle domluvy.

Své CV nám zašlete na mai: nabor@praguecc.cz

Sales manažer audiovizuální techniky

Pro posílení našeho přátelského týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Sales manažer audiovizuální techniky. Budete mít možnost realizovat a koordinovat různé akce v Kongresovém centru Praha dle objednávek našich klientů. Kongresové centrum Praha, a.s. patří mezi nejvýznamnější kongresová centra v Evropě s bohatou historií v pořádání kongresů, konferencí a kulturních akcí.

Máte rádi koordinaci a realizaci různých kulturních akcí? Je komunikace Vaší silnou stránkou? Máte zkušenosti v oblasti audiovizuální techniky?

Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, tak neváhejte a pošlete nám vaše CV!

Co Vás čeká a nemine?

  • Příprava AV nabídek pro klienty.
  • Realizace a koordinace jednotlivých akcí za AV tým ve spolupráci s klienty a odbornými úseky KCP.
  • Komunikace s dodavateli a zajištění akcí dle specifikací a požadavků klientů.

Co od Vás budeme potřebovat?

  • Střední odborná škola technického zaměření (výhodou).
  • Zkušenosti s audiovizuální technikou (výhodou).
  • Pokročilou znalost anglického jazyka pro psanou i mluvenou komunikaci s klienty.
  • Schopnost efektivně komunikovat s dodavateli a zajistit akce dle požadavků.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní a silné společnosti.
  • Přispějeme Vám na stravování.
  • Víme, že odpočinek je důležitý: 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna.
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo do Cafeterie, program MultiSport.
  • Parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny.
  • Pracovat budete u metra C – stanice Vyšehrad.

Nástup ihned nebo dle domluvy.

Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz.

Technický dohled – administrátor

Kongresové centrum Praha, a.s. patří mezi nejvýznamnější kongresová centra v Evropě s bohatou historií v pořádání kongresů, konferencí a kulturních akcí. Pro posílení našeho přátelského týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Technický dohled – administrátor.

Máte zkušenosti s prací na PC a dobře ovládáte programy jako Excel, Word a pracoval/a jste někdy v nějakém počítačovém systému? Rozumíte technickým věcem a baví Vás koordinace činností souvisejících s provozem budovy? Pokud ano, možná právě hledáme Vás! 

Jako administrátor dohledového centra budete zodpovědní za správu a koordinaci veškerých operací v systému Revisio (helpdesku), který slouží ke sledování technického zabezpečení budovy. 

Co Vás čeká a nemine?

  • Správu technických nástrojů a systému Revisio (helpdesku).
  • Přijímání, zaznamenávání a kategorizaci požadavků a incidentů na technickém vybavení KCP.
  • Prioritizace a přidělování pracovních požadavků odborným útvarům.
  • Sledování a řešení naléhavých situací.
  • Zajišťování, že všechny požadavky jsou vyřízeny včas a efektivně.
  • Spolupráce s týmem technického dispečinku a dalšími odbornými útvary.

Co od Vás potřebujeme?

  • Vzdělání SOU nebo SOŠ technického zaměření
  • Velmi dobré znalosti s MS Office (Excel, Word)
  • Organizační schopnosti a schopnost prioritizovat.
  • Pečlivost, spolehlivost a asertivitu, schopnost týmové práce
  • Práce v pravidelných denních směnách. Nutností je občasný záskok na noční/víkendové směny pro pokrytí nepřetržitého provozu v době dovolených.
  • Zkušenosti s automatizovanými systémy řízení provozu (ASŘ) a technickým zařízením budov (TZB) výhodou.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní a silné společnosti
  • Přispějeme Vám na stravování
  • Víme, že odpočinek je důležitý: 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo do Cafeterie, program MultiSport
  • Parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny
  • Pracovat budete u metra C - stanice Vyšehrad

Nástup možný ihned, ale na nového kolegu si klidně rádi počkáme.

Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz

Zámečník/strojník sálové techniky 

Kongresové centrum Praha, a.s. patří mezi nejvýznamnější kongresová centra v Evropě s bohatou historií v pořádání kongresů, konferencí a kulturních akcí.
Kongresový sál pro 3 000 tisíce návštěvníků disponuje unikátním systémem ovládání sálové techniky, a aktuálně hledáme kolegy na pozici Zámečník / Strojník sálové techniky se smyslem pro odpovědnost a chutí se naučit hodně nového z ovládání elektrohydraulických zařízení.

Zajímají Vás technologie a máte zkušenosti v oboru strojírenství? Jste časově flexibilní a nevadí Vám práce v nočních hodinách a o víkendech? Máte chuť se učit novým věcem?

Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, tak neváhejte a zašlete nám své CV!

Co Vás čeká a nemine?

  • Obsluha a údržba elektrohydraulických zařízení jevištní techniky a technických zařízení sálů.
  • Pravidelná kontrola funkčnosti obsluhovaného elektrohydraulického zařízení podle technické dokumentace.

Co od Vás potřebujeme?

  • Vyučení v oboru strojírenství nebo zámečník (znalost hydrauliky výhodou).
  • Svářečský průkaz výhodou.
  • Základní znalosti práce s PC.
  • Schopnost práce ve výškách a nočních směnách. Směny i jejich načasování závisí na konání akcí a potřeb našich klientů a časová flexibilita je opravdu nutná.
  • Pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní a silné společnosti.
  • Přispějeme Vám na stravování.
  • Víme, že odpočinek je důležitý: 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna.
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo do Cafeterie, program MultiSport.
  • Parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny.
  • Pracovat budete u metra C – stanice Vyšehrad
Nástup možný ihned nebo dle domluvy.

Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz

Účetní 

Kongresové centrum Praha, a.s. patří mezi nejvýznamnější kongresová centra v Evropě s bohatou historií v pořádání kongresů, konferencí a kulturních akcí. Pro posílení našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Účetní.

Máte rád/a čísla a detaily? Jste zkušený/á v oblasti účetnictví? Chcete se podílet na našem úspěchu?

Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, neváhejte nám zaslat vaše CV přes odpovědní formulář!


Co Vás čeká a nemine?

  • kompletní zpracování bankovních výpisů – import do účetního SW, identifikace a párování plateb, účtování
  • kompletní zpracování plateb platebními kartami – import výpisů do účetního SW, párování plateb s tržbami a úhradami
  • zajišťování platebního styku v tuzemsku i zahraničí
  • komunikace s bankou – identifikace nejasných plateb, zakládání nových a rušení starých účtů, vydávání nových a vracení neplatných platebních karet apod.
  • kontrola a účtování tržeb parkingu
  • spolupráce na měsíčních uzávěrkách za svěřenou oblast (kontrola správnosti zaúčtování, inventarizace vybraných účtů)

Co od Vás potřebujeme?

  • minimálně SŠ ekonomického zaměření
  • 3 roky praxe na obdobné pozici
  • dobrou znalost účetnictví a základů DPH
  • pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
  • uživatelskou znalost MS Office (zejména Excel)

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní a silné společnosti.
  • Přispějeme Vám na stravování.
  • Víme, že odpočinek je důležitý: 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna.
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo do Cafeterie, program MultiSport.
  • Parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny.
  • Pracovat budete u metra C – stanice Vyšehrad

Nástup možný ihned nebo dle dohody. 

Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz

Obchodní referent/ka

Kongresové centrum Praha, a.s. patří mezi nejvýznamnější kongresová centra v Evropě s bohatou historií v pořádání kongresů, konferencí a kulturních akcí. Pro posílení našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Obchodní referent/ka dlouhodobých pronájmů.

Baví vás péče o klienty s cílem vytvořit pro ně profesionální prostředí? Je komunikace Vaší silnou stránkou? Zvládnete vedení samostatné agendy?

Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, tak neváhejte a pošlete nám vaše CV!

Co Vás čeká a nemine?

  • samostatné vedení agendy klientů dlouhodobých pronájmů (pronájmy nebytových prostor, parking), související ekonomická činnost
  • akviziční činnost ve spolupráci s realitními kancelářemi
  • prohlídky prostor a jednání s klienty (kalkulace, návrhy smluv, podklady k fakturaci)
  • zajištění přípravy prostor k pronájmu včetně případných úprav
  • péče o dlouhodobé nájemce, reakce na jejich podněty a požadavky, s cílem vytvořit pro nájemce prostředí na dobré profesionální úrovni

Co od Vás budeme potřebovat?

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • AJ na komunikativní úrovni
  • uživatelskou znalost MS Office (zejména Excel)
  • zkušenosti v oblasti dlouhodobých pronájmů výhodou
  • komunikační dovednosti a schopnost budovat vztahy
  • pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, týmovost

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní a silné společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí v nově zrekonstruovaných kancelářích
  • Flexibilní pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené a 3 sick-days
  • Školení a semináře pro další profesní rozvoj
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo do Cafeterie, program MultiSport.
  • Práce v centru města u metra C – Vyšehrad
  • Možnost parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny


Nástup od 1.7.2024 (nebo dle dohody později).

Své CV nám zalšete na mail: nabor@praguecc.cz

Sales Manager

Máme pro Tebe super příležitost v MICE – hledáme Sales Managera!

Ahoj!
Hledáme charismatickou a energickou osobnost na pozici Sales Managera.
Pokud miluješ eventy, ale už se nechceš honit po večerech a víkendech na akcích, a přitom máš chuť něco změnit a chceš se zapojit do našeho fajn týmu, tak tohle je přesně ta pravá výzva pro tebe!

Kdo jsme?

  • Jsme super parta, která pracuje v MICE a mezinárodních kongresech již mnoho let.
  • Máme přátelskou atmosféru, dobré zázemí silné a uznávané společnosti.
  • Máme časovou flexibilitu i homeoffice.

Co Tě čeká a nemine?

  • Budeš mít klíčovou roli v našem týmu.
  • Tvým hlavním úkolem bude rozvíjení vztahů se stávajícími klienty a získávání nových.
  • Akvizice mezinárodních kongresů a zajímavých konferencí
  • Pořádání kulturních akcí, koncertů, výstav či divadelních představení.
  • Rozvíjení prodeje a hledání nových obchodních příležitostí v oblasti kongresové turistiky, kultury a umění
  • Prezentování Kongresového centra Praha v celé své kráse.
  • Spolupráce s ostatními týmy.
  • A samozřejmě zvyšování tržeb a tvoření hodnot.

Tvoje kvalifikace?

  • Zkušenosti v prodeji a eventech oboru MICE – výhoda zkušeností v kongresové turistice.
  • Dobrá orientace v oblasti pořádání kulturních akcí, znalost prostředí
  • Skvělé komunikační dovednosti v českém a anglickém jazyce.
  • Proaktivní přístup, tah na bránu, týmová spolupráce a dobré nastavení priorit.

Co nabízíme?

  • Motivující mzdové ohodnocení.
  • Flexibilní pracovní doba.
  • Zajímavé benefity: 3 dny sick days, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijko, Multisportka, Sodexo.
  • Podpora profesního růstu a vzdělávací programy.
  • I auto nebo motorku si můžeš zaparkovat u nás úplně bez problémů.

Máš to, co hledáme? Připoj se k našemu týmu a pošli nám své CV na mail: nabor@praguecc.cz. Společně uděláme ze zákazníků naše největší fanoušky.

Senior účetní

Kongresové centrum Praha, a.s. patří mezi nejvýznamnější kongresová centra v Evropě s bohatou historií v pořádání kongresů, konferencí a kulturních akcí. Pro posílení našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Senior účetní.

Zajímáte se o čísla a přesnost? Máte dlouholeté zkušenosti v účetnictví? Rádi byste se podíleli na rozvoji naší společnosti?

Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, neváhejte nám zaslat vaše CV přes odpovědní formulář!

Co Vás čeká a nemine?

  • Řešení vybraných účetních a daňových oblastí v rámci účtárny středně velké firmy
  • Zpracování přiznání k DPH (obchodování v ČR, EU i se 3. zeměmi, reverse charge, krácený koeficient)
  • Zpracování přiznání k dani z nemovitých věcí a ke spotřební dani
  • Zpracování statistických výkazů ČSÚ
  • Spolupráce při tvorbě a aktualizaci interních předpisů
  • Provádění daňového a účetního controllingu
  • Spolupráce na měsíčních a ročních závěrkách, na auditu společnosti a zpracování přiznání k DPPO
  • Inventarizace vybraných saldokontních účtů
  • Metodická podpora v oblasti účetnictví a daní v rámci i vně účetního týmu

Co od Vás budeme potřebovat?

  • Minimálně SŠ ekonomického zaměření
  • Minimálně 5 let praxe s komplexním vedením účetnictví
  • Dobrou znalost DPH a DPPO
  • Pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, týmového ducha a chuť učit se
  • Uživatelskou znalost MS Office, především Excelu

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní a silné společnosti.
  • Přispějeme Vám na stravování.
  • Víme, že odpočinek je důležitý: 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna.
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo do Cafeterie, program MultiSport.
  • Parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny.
  • Pracovat budete u metra C – stanice Vyšehrad

Nástup možný dle dohody.

Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz

Noční auditor (recepční)

Holiday Inn Prague, designový hotel s 254 pokoji, který je součástí největšího kongresového centra v České republice, přijme do svého týmu Noční recepční. 

Chcete využít cizí jazyky, jste komunikativní a nevadí Vám práce v nočních hodinách? 

Pak jste možná náš člověk a neváhejte nám zaslat své CV!

Co Vás čeká a nemine?

  • Poskytování informací a asistenčních služeb hostům hotelu. 
  • Administrativní podpora a řešení případných požadavků hostů.
  • Kontrola bezpečnostních opatření v průběhu noční směny.

Co od Vás potřebujeme? 

  • Znalost angličtiny a češtiny slovem i písmem podmínkou (minimálně B2), další jazyk výhodou
  • Uživatelskou znalost MS Office podmínkou
  • Praxe v oboru služeb a znalost ubytovacího softwaru jsou výhodou
  • Možnost spolupráce na zkrácený nebo plný úvazek
Hledáme komunikativní a spolehlivou osobu, kterou nerozhodí občasný stres. 

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí silné a stabilní společnosti pod značkou mezinárodního hotelového řetězce IHG® Hotels & Resorts 
  • Práci v přátelském týmu a příjemném prostředí
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick-days
  • Stravování s příspěvkem zaměstnavatele
  • Možnost ubytování za zvýhodněné zaměstnanecké ceny v rámci řetězce IHG® Hotels & Resorts
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo do Cafeterie, program MultiSport
  • Možnost parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny

Nástup možný ihned dle domluvy.

Práce je slučitelná i se studiem VŠ (kombinovaná i prezenční forma studia).
Práce je rovněž vhodná pro absolventy.

Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz

Denní recepční - brigáda 

Holiday Inn Prague, designový hotel s 254 pokoji, který je součástí největšího kongresového centra v České republice, přijme do svého týmu Denní recepční formou DPP/DPČ.

Chcete využít cizí jazyky, jste komunikativní a máte příjemné proklientské vystupování?

Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, pak neváhejte a pošlete nám Vaše CV.

Co od Vás budeme potřebovat? 

  • Znalost angličtiny a češtiny slovem i písmem podmínkou (minimálně B2), další jazyk výhodou.
  • Uživatelskou znalost MS Office podmínkou.
  • Praxe v oboru služeb a znalost ubytovacího softwaru jsou výhodou.
  • Možnost spolupráce na DPP, DPČ.
  • Příjemné a profesionální vystupování.
  • Hledáme komunikativní a spolehlivou osobu, kterou nerozhodí občasný stres.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Práci v přátelském týmu a moderním prostředí.
  • Zázemí silné a stabilní společnosti pod značkou mezinárodního hotelového řetězce.
  • Postupné zaškolení do nastavených pracovních procesů dle standardů řetězce IHG a interních pravidel společnosti Kongresové centrum Praha, a.s.
  • Zaměstnání s dobrou dostupností u metra C - Vyšehrad.
  • Dlouhodobou spolupráci formou dohody o provedení práce
  • finanční ohodnocení 180 kč/hodina

Nástup: možný ihned

Práce je slučitelná i se studiem VŠ (kombinovaná i prezenční forma studia).
Práce je rovněž vhodná pro absolventy.

Své CV nám zašlete na mail: nabor@praguecc.cz

Číšník / servírka pro hotelovou restauraci

Holiday Inn Prague, designový hotel s 254 pokoji, který je součástí největšího kongresového centra v České republice, přijme do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici Číšník / servírka pro hotelovou restauraci!

Máte rádi komunikaci a rádi poskytujete vynikající zákaznický servis? Rádi se učíte novým věcem?

Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, neváhejte nám zaslat Vaše CV přes odpovědní formulář.

Co Vás čeká a nemine?

  • Obsluha, péče a komunikace s našimi klienty.
  • Samostatná práce a obsluha během akcí.
  • Příprava banketních prostor pro akce a eventy.
  • Zajišťování podpory klientům, včetně základní asistence ke konferenční technice.
  • Zajišťování rozvozu objednávek cateringových služeb.

Co od Vás potřebujeme?

  • Praxe v oblasti gastronomie a servisu výhodou.
  • Zájem o obor a nadšení pro práci.
  • Příjemné a profesionální vystupování.
  • Vynikající komunikační dovednosti a radost z obsluhy hostů.
  • Komunikativní znalost anglického jazyka.
  • Znalost dalšího jazyka a praxe v oboru jsou výhodou.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Stabilní pracovní prostředí v rámci silné mezinárodní společnosti pod značkou IHG® Hotels & Resorts.
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick-days.
  • Stravování s příspěvkem zaměstnavatele.
  • Práci v přátelském týmu a příjemném prostředí.
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo benefitní systém Cafeterie
  • Program MultiSport.
  • Možnost ubytování za zvýhodněné zaměstnanecké ceny v rámci řetězce IHG® Hotels & Resorts.
  • Možnost parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny.
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
 
Své CV nám zalšete na mail: nabor@praguecc.cz


Adriana Sirná

+420 739 539 288

Adriana Sirná
Jana Petriková

+420 739 539 368

Jana Petriková
Drahomíra Menclová

+420 739 539 354

Jana Petriková
Zašlete nám svůj životopis

nabor@praguecc.cz

© Kongresové centrum Praha, a.s.