CZ  |   EN
Logo

2019-05-21

Poptávkové řízení - Výběr statutárního auditora


Předmětem a cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího uchazeče na základě komplexního posouzení doručených nabídek z hlediska splnění stanovených kritérií a zájmů zadavatele.

Zadávací podmínky



2019-05-15

Poptávkové řízení - Stavba výstavních stánků a doprovodných staveb akce


Předmětem poptávky je poskytnutí služeb a stavby stánků na různorodé akce konající se v prostorách KCP, a.s.. Vybraný uchazeč by měl být schopen realizovat stavbu stánků i pro velké jednorázové akce v objemu cca 180ks stánků, kde se za tímto účelem odhaduje potřeba zajistit a zkoordinovat 35 až 40 pracovníků/stavěčů.

Zadávací podmínky
Návrh smlouvy
Příloha 1 (PDF)
Příloha 1 (XLS)
Příloha 3 (PDF)



2019-05-06

Poptávkové řízení - CH6 - oprava šaten účinkujících


Předmětem poptávky je předložení nabídky na rekonstrukci prostor šaten účinkujících v 2.NP a 3.NP a rekonstrukce sociálních zázemí kancelářské části KCP východní obsahující vybourání stávajícího stavu, nové rozdělení prostor příčkami a dodávka nových elektrorozvodů a slaboproudých rozvodů, výstavba sociálních zázemí, dodávka svítidel, světlovodů, koberců, zařizovacích předmětů, obkladů a dlažeb, podhledů atd. včetně všech souvisejících prací, dopravy, manipulací, likvidací odpadů apod.

Zadávací podmínky
Dodatečná informace č.1
Dodatečná informace č.2



2019-04-24

Poptávkové řízení - Revitalizace kancelářských prostor a interiérů


Předmětem poptávkového řízení je provedení požadovaných prací, zejména výměna podlahových krytin, výmalba prostor, výměna stropních podhledových systémů vč. svítidel, stavební úpravy dělicích příček, drobné zednické práce v prostorách objektů KCP dle níže uvedené specifikace.

Zadávací podmínky
Rozsah prací - soubor ve formátu Excel (.xlsx)
Návrh smlouvy




2019-04-16

Poptávkové řízení - Prádelenské služby - pronájem a praní prádla v KCP, a.s.


Předmětem poptávkového řízení s názvem "Prádelenské služby - pronájem a praní prádla v KCP, a.s." je nabídka na pronájem a praní prádla, provádění inventur pronajatého prádla a způsob řešení inventurních rozdílů. Současně požadujeme transparentní návrh řešení evidence pronajatého prádla.

Zadávací podmínky
Položkový - soubor ve formátu Excel (.xlsx)
Návrh smlouvy




2019-04-11

Poptávkové řízení - Zajištění licencí Microsoft


Předmětem poptávkového řízení s názvem "Zajištění licencí Microsoft" je poskytnutí služeb popsaných níže.

Zadávací podmínky
Položkový slepý rozpočet - soubor ve formátu Excel (.xlsx)
Položkový slepý rozpočet - soubor ve formátu PDF
Návrh smlouvy o dílo



2019-03-29

Poptávkové řízení - Komponenty datové infrastruktury pro KCP a.s.


Cílem poptávkového řízení s názvem "Komponenty datové infrastruktury pro KCP a.s." je výběr nejvhodnějšího uchazeče na základě komplexního posouzení doručených nabídek z hlediska splnění stanovených kritérií a zájmů zadavatele. Předmětem poptávkového řízení je dodávka komponent od výrobce CISCO.
Zadávací podmínky
PDF - Příloha č.1 Seznam prvků
XLS - Příloha č.1 Seznam prvků
Návrh smlouvy o dílo


2019-03-29

Poptávkové řízení - Fyzická ostraha a parking objektů KCP


Cílem poptávkového řízení s názvem "Fyzická ostraha a parking objektů KCP" je výběr nejvhodnějšího uchazeče na základě komplexního posouzení doručených nabídek z hlediska splnění stanovených kritérií a zájmů zadavatele. Předmětem poptávkového řízení je poskytování a zajištění fyzické ostrahy a parkingu objektů KCP:
1) Kongresové centrum Praha
2) Hotel Holiday Inn
3) Business Centrum vyšehrad

Zadávací podmínky
Návrh smlouvy
XLS - Rozklad cen dle tabulky na krátkodobé akce
XLS - Rozklad cen na jednotlivé pracovní pozice


2019-03-15

Poptávkové řízení - Oprava a modernizace jevištní zdviže A1 v Kongresovém sále KCP


Cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího uchazeče na základě komplexního posouzení doručených nabídek z hlediska splnění stanovených kritérií.
Zadávací podmínky



2019-02-14

Poptávkové řízení - Produkce časopisu KCP


Předmětem poptávky je výběr nejvhodnějšího uchazeče na základě komplexního posouzení doručených nabídek z hlediska splnění stanovených kritérií.
Zadávací podmínky
Základní informace
Prodloužení termínu


2019-01-28

Poptávkové řízení - PP1 - Oprava a revize současných protipožárních zařízení a systémů - audit


Předmětem poptávky je provedení auditu stávajícího stavu protipožárních opatření v objektu KCP spočívajícího v návrhu rozsahu nezbytné rekonstrukce. Předmětem je rovněž účast a poradenství při výběru zhotovitele auditem navržených opatření.
Zadávací podmínky
Výkaz výměr
Návrh smlouvy


2019-01-16

Výběrové řízení - RK1 - Rekonstrukce casina - Stavební práce a Interiér


Cílem tohoto výběrového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě níže uvedené specifikace. Předmětem tohoto výběrového řízení je výstavba prostor pro budoucího nájemce Newton College, rozdělení prostor příčkami a prosklenými stěnami, dodávka nových rozvodů a zařízení VZT, silnoproudu a slaboproudu, výstavba sociálních zázemí, dodávka svítidel, světlovodů, koberců, zařizovacích předmětů, obkladů a dlažeb, podhledů a pod. včetně všech souvisejících prací, dopravy, manipulací, likvidací odpadů a pod.
Zadávací podmínky
Dodatečná informace
Dodatečná informace 2


2019-01-09

Poptávkové řízení - Dodávka hygienických potřeb s náhradním plněním


Předmětem a cílem tohoto poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě uvedené specifikace v příloze č.1, která je součástí Zadávací dokumentace
Zadávací podmínky
Rámcová kupní smlouva


2019-01-03

Poptávkové řízení - Oprava a revize současných protipožárních zařízení a systémů - audit


Předmětem tohoto poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího zhotovitele na základě uvedené specifikace
Zadávací podmínky
Výkaz výměr
Návrh smlouvy


2018-12-21

Poptávkové řízení - Oprava a rekonstrukce pokojů 3.patro Holiday Inn


Předmětem tohoto poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele na dodávku, úpravu a obnovu vybavení hotelových pokojů vč. atypických a typických truhlářských výrobků a drobné úpravy příslušné chodby v 3. patře hotelu Holiday Inn včetně všech souvisejících montážních prací, dopravy, manipulací, stavebních přípomocí,likvidací odpadů apod.
Zadávací podmínky
Dodatečná informace
Výkaz výměr
Smlouva o dílo
Zadávací podmínky II. kolo


2018-12-17

Poptávkové řízení - RK1 - Rekonstrukce Casina - demolice


Předmětem tohoto poptávkového řízení jsou demontáže původních zařízení casina, stávajících nenosných prvků, předstěn a příček podhledů a technických zařízení prostor, včetně všech souvisejících prací, dopravy, manipulací, likvidací odpadů apod.
Zadávací podmínky


2018-12-13

Poptávkové řízení - Nasazení Asset Management


Cílem poptávkového řízení je dodání a implementace informačního systému, umožnující organizaci zavést efektivní správu a technickou evidenci veškerého počítačového i ostatního majetku.
Zadávací podmínky
Smlouva na dodávku software


2018-12-03

Poptávkové řízení - Údržba zeleně a zahradnické služby


Cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího uchazeče na základě komplexního posouzení doručených nabídek z hlediska splnění stanovených kritérií
Zadávací podmínky
Smluvní podmínky BOZP


2018-11-30

Poptávkové řízení - Zajištění dodávek atypického nábytku pro šatny


Předmětem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele atypického nábytku do šatny Společenského sálu na základě níže uvedené specifikace.
Zadávací podmínky
Návrh smlouvy o dílo
Příloha 1
Příloha 2


2018-11-27

Poptávkové řízení - Prádelenské služby, pronájem a praní prádla pro KCP, a.s.


Předmětem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě komplexního posouzení doručených nabídek. Předmětem je nabídka na pronájem čipem či jinou technologií označeného prádla a praní prádla, provádění inventur pronajatého prádla a způsob řešení inventurních rozdílů. Množství prádla v oběhu by mělo odpovídat kapacitě 508 lůžek v hotelu Holiday Inn.
Zadávací podmínky
Návrh smlouvy


2018-11-19

Poptávkové řízení - Dodávka tonerů


Cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího uchazeče na základě komplexního posouzení doručených nabídek.
Zadávací podmínky
Návrh kupní smlouvy


2018-11-14

Poptávkové řízení - Nákup dýchacích přístrojů


Cílem poptávkového řízení je nákup dýchacích přístrojů dle níže popsané specifikace.
Zadávací dokumentace
Návrh kupní smlouvy
Příloha BZ


2018-11-12

Poptávkové řízení - Nákup serveru a diskového pole včetně vmware


Cílem poptávkového řízení je nákup 2ks serverů a 1ks diskového pole dle níže specifikované konfigurace.
Zadávací dokumentace
Návrh kupní smlouvy


2018-10-22

Poptávkové řízení - Správa obsahu digitální navigace v budově KCP


Předmětem a cílem poptávkového řízení je zajištění služeb správy obsahu digitální navigace v budově KCP a to zejména import dat ze systému Colosseum, tvorba grafiky a animací dle požadavku KCP a jeho klientů, správa mapového podkladu a jeho úpravy na základě probíhajících akcí, technická podpora produkčního oddělení, pohotovost v době konání akcí a pod.
Zadávací dokumentace
Návrh smlouvy o dílo


2018-10-19

Poptávkové řízení - Úklid budovy hotelu Holiday Inn Prague Congress Centre


Cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího uchazeče na základě komplexního posouzení doručených nabídek z hlediska splnění stanovených kritérií.
Zadávací dokumentace
Dodatečná informace č.1


2018-10-08

Poptávkové řízení - Zajištění licencí Microsoft Office 365


Předmětem a cílem poptávkového řízení je zajištění licencí
120ks Office 365 Business Essentials
55 ks Office 365 Business Premium
2ks Visio Online.
Zadávací dokumentace
Návrh smlouvy o dílo


2018-09-19

Poptávkové řízení - Dodávka a implementace DMS


Předmětem a cílem poptávkového řízení je dodávka a implementace Document Management System (dále jen DMS). Účelem systému bude centralizace práce a ukládání strukturovaného i nestrukturovaného obsahu a zajištění řízení velkého množství informací souborů a procesů v jednom místě.
Zadávací dokumentace
Návrh smlouvy o dílo
Specifikace
Doplňující informace
Příloha 2


2018-08-24

Poptávkové řízení - Nákup pracovních stanic PC


Předmětem a cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího uchazeče pro nákup PC dle dokumentace
Zadávací dokumentace
Návrh kupní smlouvy



2018-07-16

Poptávkové řízení - Projektová dokumentace na výstavbu nové haly


Předmětem a cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího uchazeče nazhotovení projektové dokumentace pro výstavbu nové haly KCP a.s.
Zadávací dokumentace



2018-07-13

Poptávkové řízení - Nákup moderních konferenčních židlí ve Společenském sále


Předmětem a cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě specifikace požadavků v zadávací dokumentaci
Zadávací dokumentace
Příloha č.1


2018-06-22

Rekonstrukce Kongresového centra Praha, a.s.: ZATEPLENÍ STŘEŠNÍHO PLÁŠTĚ


Předmětem výběrového řízení je výběr nejvhodnějšího uchazeče na stavební práce - zateplení střešního pláště
Zadávací dokumentace


2018-06-06

Poptávkové řízení - Projektová dokumentace na výstavbu nové haly


Předemětem PŘ je výběr nejvhodnějšího uchazeče na zhotovení projektové dokumentace pro výstavbu nové haly KCP a.s.
Zadávací dokumentace


2018-05-22

Poptávkové řízení - Pravidelné kontroly a revize


Předmětem zakázky jsou pravidelné kontroly a revize slaboproudých a bezpečnostních systémů.
Zadávací podmínky


2018-05-22

Poptávkové řízení - C11-1 nové recepce u vstupů č.5 a č.11


Předmětem tohoto poptávkového řízení jsou demontáže původních recepcí u vstupů č.5 a č.11, likvidace, dodávka a montáž nových recepcí (atypické truhlářské výrobky, podhledy, osvětlení, koncové elementy VZT) včetně všech souvicejících montážních prací, dopravy, manipulací, stavebních přípomocí, likvidací odpadů apod.
Zadávací podmínky


2018-05-22

Poptávkové řízení - Osobní přeprava Holiday Inn PCC


Předmětem PŘ je cenová nabídka na poskytování služeb osobní přepravy pro klienty hotelu Holiday Inn PCC na adrese Na Pankráci 15/1684, Praha 4, PSČ 140 21 („Hotel“) a v případě konání se kongresů v Kongresovém centru Praha, a.s. („KCP“) na adrese 5.května 14640/65, Praha 4, PSČ 140 00 zajištění dopravy pro účastníky kongresů KCP, a.s. nad rámec služeb poskytovaných hotelu HI
Zadávací dokumentace
Rámcová smlouva


2018-05-14

Poptávkové řízení - CH7: Nové posuvné příčky v klubech


Předmětem a cílem tohoto poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele pro výměnu stávajících posuvných příček za nové posuvné příčky v 1. patře v prostorech klubů A, B, C, D, E.
Zadávací podmínky


2018-04-26

Poptávkové řízení - Nové posuvné příčky v klubech


Předmětem a cílem tohoto poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele pro výměnu stávajících posuvných příček za nové posuvné příčky v 1. patře v prostorech klubů A, B, C, D, E.
Zadávací podmínky


2018-04-12

Poptávkové řízení - hotel Holiday Inn - výměna fancoilů


Předmětem a cílem poptávkového řízení jsou demontáže původních fancoilů, likvidace, dodávka a montáž nových fancoilů do 254 pokojů a 20ks pro restaurační prostory hotelu Holiday Inn.
Zadávací podmínky


2018-01-11

Poptávkové řízení - Dodávka hygienických potřeb


Předmětem a cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě specifikace požadavků v příloze č.1 zadávacích podmínek.
Zadávací dokumentace
Rámcová kupní smlouva
Rámcová kupní smlouva - náhradní plnění


2017-12-13

Poptávkové řízení - Audit vzduchotechnických zařízení


Zadávací dokumentace


2017-11-24

Poptávkové řízení - Vstupní a rozdílová analýza (GAP) GDPR


Předmětem plnění poptávkového řízení je provedení "Vstupní a rozdílové analýzy (GAP) GDPR, včetně definice cílového stavu a návrhu implementace všech dílčích kroků vedoucí k dosažení souladu s Nařízením Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen "Nařízení" či "Nařízení GDPR" či "GDPR".
Zadávací dokumentace
Smlouva o dílo



2017-11-23

Poptávkové řízení - Zajištění licencí Microsoft Office 365


Cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele dle specifikace požadavků.
Zadávací podmínky
Smlouva o dílo
Smlouva o technické podpoře



2017-11-23

Poptávkové řízení - Nákup pracovních stanic PC


Cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele pracovních stanic dle zadávacích podmínek.
Zadávací podmínky
Kupní smlouva



2017-10-20

Poptávkové řízení - Výměna sklopných křesel ve Společenském sále


Cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele dle specifikace požadavků.
Zadávací podmínky
Návrh SOD
Specifikace požadavků


2017-09-26

Poptávkové řízení - Dodávka ofsetového a digitálního tisku


Předmětem poptávkového řízení je dodávka ofsetového a digitálního tisku včetně doplňkových služeb v rámci projektu nová korporátní identita KCP.
Uchazeči mohou směrovat případné dotazy v souvislosti s poptávkovým řízením na tuto osobu: Ivan Holečka, email: holecka@kcp.cz, tel.: 739 539 212 nebo Naďa Polanová, email: polanova@kcp.cz., tel.: 739 539 217.

Zadávací podmínky


2017-09-25

Poptávkové řízení - Oprava a rekonstrukce pokojů 3.-4. patro hotelu Holiday Inn - typický a atypický nábytek


Předmětem a cílem tohoto poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě specifikací.
Zadávací podmínky
Doplnění č.1 ze dne 4.10.2017


2017-09-25

Poptávkové řízení - Oprava a rekonstrukce pokojů 3.-4. patro hotelu Holiday Inn - stavební část


Předmětem a cílem tohoto poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě specifikací.
Zadávací podmínky
Doplnění č.1 ze dne 4. 10. 2017


2017-09-19

Poptávkové řízení - Dodávka odpadkových košů do KCP


Cílem poptávkového řízení je dodávka odpadkových košů řady Simplehuman.
Zadávací dokumentace
Návrh smlouvy o dílo
Specifikace


2017-09-19

Poptávkové řízení - Pevný navigační systém


Předmětem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele "C12 - Pevného navigačního systému" na základě cenové nabídky.
Zadávací podmínky


2017-09-13

Poptávkové řízení - Výroba a dodání ubrusů


Předmětem tohoto poptávkového řízení je výroba a dodávka ubrusů dle přiložené specifikace
Zadávací dokumentace
Smlouva o dílo


2017-09-13

Poptávkové řízení - Výroba a dodání moderních konferenčních židlí do SPOSA


Předmětem poptávkového řízení je výroba a dodávka moderních konfenčních židlí do Společenského sálu.
Zadávací podmínky
Smlouva o dílo


2017-09-13

Poptávkové řízení - Výroba jevištního horizontu pro Společenský sál


Předmětempoptávkového řízení je výroba a dodání jevištního horizontu pro Společenský sál dle níže popsaných podmínek
Zadávací dokumentace
Návrh smlouvy o dílo


2017-09-06

Soutěž - Revitalizace předprostoru Kongresového centra Praha


Kongresové centrum Praha, a.s. vyhlašuje soutěž na řešení
REVITALIZACE PŘEDPROSTORU KONGRESOVÉHO CENTRA PRAHA
a vydává tyto soutěžní podmínky
KCP soutěžní podmínky
KCP zadání
KCP podklady


2017-07-24

Poptávkové řízení - Výměna/repase sklopných křesel a židlí ve Společenském sále


Předmětem a cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě specifikace požadavků dle přílohy č.1
Zadávací podmínky
Specifikace požadavků


2017-07-17

Poptávkové řízení - C13 Dodávka židlí a sedaček


Předmětem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele pořízení židlí a sedaček, včetně souvisejících montážních prací na základě nejnižší cenové nabídky.
Zadávací podmínky


2017-07-17

Poptávkové řízení - C3 Redesign hlavního vstupu, odstranění grafiti a nové nátěry


Předmětem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele rekonstrukce na základě nejnižší cenové nabídky.
Zadávací podmínky


2017-07-03

Poptávkové řízení - E2 Nouzové osvětlení salonku a vybraných sociálních zázemí + výměna osvětlení KGS a SPS


Předmětem poptávkového řízení s názvem "E2 - Nouzové osvětlení salonku a vybraných sociálních zázemí + Výměna hlavního osvětlení KGS a SPS" je výběr nejvhodnějšího dodavatele rekonstrukce na základě cenové nabídky.
Zadávací podmínky


2017-06-12

Poptávkové řízení - Rekonstrukce fitness centra


Předmětem poptávkového řízení s názvem "Rekonstrukce fitness centra" je výběr nejvhodnějšího dodavatele rekonstrukce především na základě cenové nabídky.
Zadávací podmínky


2017-06-09

Zadávací dokumentace - Výroba a dodání jevištního horizontu pro Kongresový sál - druhé kolo


Předmětem 2. kola poptávkového řízení je výroba a dodání jevištního horizontu a bočních výkrytů pro pódium Kongresového sálu
Zadávací dokumentace
Smlouva o dílo PDF
Smlouva o dílo DOC


Kontakt
5. května 1640/65, Nusle
140 00 Praha 4, ČR

Tel.: +420 261 171 111
Fax: +420 261 172 010
Rezervace: +420 261 172 222
Datová schránka: k4ietd4
IČ: 63080249
Jak se k nám dostanete
                   



CZ | EN

© 2019 Prague Congress Centre
Ochrana soukromí