Poptávkové řízení v Kongresovém centru Praha | Prague Congress Centre | praguecc.cz
CZ  |   EN
Logo

2020-04-15

Dodávka a montáž prosklených protipožárních dveří do chodeb HIPCC


Výběr dodavatele pro dodávku a montáž prosklených protipožárních dveří do chodeb HIPCC.

Zadávací podmínky
Příloha č. 1 - Technická specifikace
Příloha č. 2 - Výkaz výměr
Příloha č. 3 - Potvrzení o prohlídce prostor
Návrh smlouvy o Dílo



2020-03-09

Dodávka a montáž protipožárních dveří do hotelových pokojů Holiday Inn Prague Congress Centre


Dovolujeme si Vás oslovit v souvislosti s poptávkovým řízením s uveřejněním s názvem „Dodávka a montáž protipožárních dveří do hotelových pokojů Holiday Inn Prague Congress Centre“ a současně Vás vyzvat k podání nabídky.

ZMĚNA TERMÍNU PRO PODÁNÍ NABÍDEK.
Na základě aktuálního stavu a provozním omezením mnoha firem prodlužujeme termín podání nabídek do 24.4.2020, 13 hod. Viz dodatečná informace v příloze.


Zadávací podmínky
Příloha č.1 Technická specifikace
Příloha č.2 Výkaz výměr
Příloha č.3 Potvrzení o prohlídce prostor
Příloha č.4 Technická specifikace EKPS
Návrh smlouvy o Dílo
Dodatečná informace č.1
Vysvětlení k dotazům č. 1
Dodatečná informace č.2
Dodatečná informace č.3


2020-03-06

Repase křesel v Kongresovém sále KCP – balkon


Výběr nejvhodnější dodavatele, který bude provádět postupné demontáže, dílenské repase a zpětné montáže křesel na balkoně kongresového sálu.

OPRAVA TERMÍNU PRO PODÁNÍ NABÍDEK.
Oznamujeme, že se tímto mění termín pro podání nadídek na 14. 4. 2020 ve 14:00 hod. Prohlídky místa plnění po individuální telefonické domluvě.


Zadávací podmínky
Příloha č.1 Podrobná specifikace
Příloha č.2 Tabulka pro nacenění
Návrh smlouvy o Dílo



2020-03-06

Sanace objektové dilatace ve stropě nad 1. PP mezi objekty AB a C


Výběr nejvhodnější dodavatele, který provede stavební a sanační práce na opravě objektové dilatační spáry v úrovni 1. NP a 1. PP mezi objekty Kongresového centra.

ZMĚNA TERMÍNU PRO PODÁNÍ NABÍDEK.
Oznamujeme, že se tímto mění termín pro podání nadídek na 14. 4. 2020 ve 14:00 hod. Prohlídky místa plnění po individuální telefonické domluvě.


Zadávací podmínky
Příloha č.1 Sanace dilatační spáry
Příloha č.2 Přílohy
Návrh smlouvy o Dílo
Doplnění ZD č. 1.



2020-02-28

Nákup minibarů do hotelových pokojů Holiday Inn Prague Congress Centre


Výběr nejvhodnějšího dodavatele pro dodávku minibarů do hotelových pokojů Holiday Inn Prague Congress Centre.

ZMĚNA TERMÍNU PRO PODÁNÍ NABÍDEK.
Oznamujeme, že se tímto mění termín pro podání nabídek na 15.4.2020, 13 hod.


Zadávací podmínky
Návrh smlouvy o Dílo
Příloha č. 1 Potvrzení o prohlídce prostor
Vysvětlení k dotazům č. 1
Dodatečná informace č.1 - Minibary



2020-02-28

Revize, kontroly a opravy slaboproudých systémů v Kongresovém centru Praha a.s.


Dovolujeme si Vás oslovit v souvislosti s poptávkovým řízením s uveřejněním s názvem „Revize, kontroly a opravy slaboproudých systémů“ a současně Vás vyzvat k podání nabídky.

Zadávací podmínky
Příloha č.1 Technická specifikace
Příloha č.2 Cenový rozpočet
Příloha č.3 Potvrzení o prohlídce prostor
Příloha č.4 Dohoda o mlčenlivosti
Návrh smlouvy o Dílo
Dodatečná informace č.1 - Vysvětlení k dotazům



2020-01-07

Nákup videorežie s podporou 4K


Výběr nejvhodnějšího dodavatele pro dodávku videorežie s podporou 4K s ovládáním.

Zadávací podmínky
Návrh smlouvy o Dílo



2019-12-17

Služby konzultanta spojené s administrací procesu LEED


Nalezení vhodného konzultanta pro administraci procesu LEED certifikace.

Zadávací podmínky
Příloha č. 1 - Specifikace
Příloha č. 2 - Cenová nabídka
Návrh smlouvy o Dílo



2019-12-13

Sanace jižních garáží v souvislosti s výstavbou Nové výstavní haly KCP-POPTÁVKOVÉ ŘÍZENÍ NA PROJEKČNÍ SLUŽBY


Poptávkové řízení na vypracování projektu sanací jižních garáží v souvislosti s výstavbou Nové výstavní haly KCP.

Zadávací podmínky
Přílohy



2019-12-13

Dodávka a montáž protipožárních dveří do hotelových pokojů HIPCC


Dodávka a montáž protipožárních dveří do hotelových pokojů a přilehlých prostor v hotelu Holiday Inn Prague Congress Centre.

Zadávací podmínky
Příloha č. 1 - Technická specifikace
Příloha č. 2 - Výkaz výměr
Příloha č. 3 - Potvrzení o prohlídce prostor
Návrh smlouvy o Dílo




2019-11-26

Rekonstrukce nn části transformační stanice TS2


Výběr dodavatele pro dodávku a montáž nezbytných částí pro rekonstrukci transformační stanice TS2.

Zadávací podmínky
Příloha č. 1 - Technická specifikace
Příloha č. 2 - Potvrzení o prohlídce prostor
Návrh smlouvy o Dílo
Dodatečná informace č.1
Dodatečná informace č.2



2019-11-26

Výměna kobercové krytiny balkónu kongresového sálu


Cílem tohoto poptávkového řízení je výměna koberce na balkóně v kongresovém sále.

Zadávací podmínky
Návrh smlouvy o Dílo
Příloha č.1 - specifikace poptávky
Příloha č.2 - cenový výměr
Příloha č.3 - technický list



2019-11-26

Dodávka a montáž nové VOIP ústředny


Cílem tohoto poptávkového řízení je dodání a montáž a nové VOIP ústředny.

Zadávací podmínky
Příloha č. 1 Specifikace poptávky
Příloha č. 2 - Ceník
Návrh smlouvy o Dílo



2019-11-25

Dodávka a montáž prosklených protipožárních dveří do chodeb HIPCC


Výběr dodavatele pro dodávku a montáž prosklených protipožárních dveří do chodeb HIPCC.

Zadávací podmínky
Příloha č. 1 - Technická specifikace
Příloha č. 2 - Výkaz výměr
Příloha č. 3 - Potvrzení o prohlídce prostor
Návrh smlouvy o Dílo



2019-11-04

Výměna vzduchotechnických jednotek


Cílem tohoto poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího uchazeče pro dodávku a výměnu vzduchotechnických jednotek KCP a.s.

Zadávací podmínky
Smlouva o dílo
Příloha č.1
Příloha č.2
Příloha č.3
Příloha č.4
Příloha č.5 ceník


2019-10-31

Nákup notebooků a PC Lenovo, řady Think pro KCP a.s.


"Nákup notebooků a PC Lenovo, řady Think pro KCP a.s.".

Zadávací podmínky
Návrh rámcové kupní smlouvy



2019-10-30

Nákup videorežie s podporou 4K


Výběr nejvhodnějšího dodavatele pro dodávku videorežie s podporou 4K s ovládáním.

Zadávací podmínky
Kupní smlouva



2019-10-15

Oprava a rekonstrukce pokojů 2.patra Holiday Inn Prague Congress Centre – stavební práce


Oprava a rekonstrukce pokojů 2.patra Holiday Inn Prague Congress Centre – stavební práce.

Zadávací podmínky
Příloha č. 1 - Projektová dokumentace
Příloha č. 2 - Výkaz výměr
Příloha č. 3 - Potvrzení o prohlídce prostor
Návrh smlouvy o Dílo



2019-10-15

Oprava a rekonstrukce pokojů 2.patra Holiday Inn Prague Congress Centre – dodávka a montáž nábytku a ostatního vybavení


Oprava a rekonstrukce pokojů 2.patra Holiday Inn Prague Congress Centre – dodávka a montáž nábytku a ostatního vybavení.

Zadávací podmínky
Příloha č. 1 - Projektová dokumentace
Příloha č. 2 - Výkaz výměr
Příloha č. 3 - Potvrzení o prohlídce prostor
Návrh smlouvy o Dílo
Dodatečná informace č 1. k poptávkovému řízení
Dodatečná informace č 2. k poptávkovému řízení



2019-10-11

Dodávka a montáž prosklených protipožárních dveří do chodeb HIPCC


Výběr nejvhodnějšího dodavatele pro dodávku a montáž prosklených protipožárních dveří do chodeb HIPCC.

Zadávací podmínky
Příloha č. 1 - Technická specifikace
Příloha č. 2 - Výkaz výměr
Příloha č. 3 - Potvrzení o prohlídce prostor
Návrh smlouvy o Dílo



2019-10-11

Dodávka a montáž EKPS do hotelových pokojů Holiday Inn Prague Congress Centre


Výběr nejvhodnějšího dodavatele pro dodávku a montáž EKPS do hotelových pokojů Holiday Inn Prague Congress Centre

Zadávací podmínky
Příloha č. 1 - Technická specifikace
Příloha č. 2 - Výkaz výměr
Příloha č. 3 - Potvrzení o prohlídce prostor
Návrh smlouvy o Dílo




2019-10-11

Údržba zeleně a zahradnické služby pro KCP a hotel Holiday Inn


Nalezení vhodného dodavatele pro údržbu zeleně a zahradnické služby pro KCP a hotel Holiday Inn.

Zadávací podmínky
Příloha č. 1 - Specifikace poptávky
Příloha č. 2 - Ceník
Návrh smlouvy o Dílo



2019-10-09

Výměna kobercové krytiny balkónu kongresového sálu


Cílem tohoto poptávkového řízení je výměna kobercové krytiny balkónu kongresového sálu.

Zadávací podmínky
SoD
Příloha č.1 - specifikace poptávky
Příloha č.2 - cenový výměr
Příloha č.3 - technický list



2019-09-20

Poptávkové řízení - Tiskové řešení


Předmětem poptávkového řízení s názvem „Tiskové řešení“ je dodávka nových nepoužitých multifunkčních tiskáren včetně informačního systém umožňující zavést efektivní správu a technickou podporu tiskového řešení v komplexu budov KCP.

Zadávací podmínky
Příloha č.1
Příloha č.2
Vysvětlení k dotazům č.1



2019-09-13

Poptávkové řízení - Výměna vzduchotechnických jednotek


Cílem tohoto poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího uchazeče na základě komplexního posouzení doručených nabídek z hlediska splnění stanovených kritérií a zájmů zadavatele.

Zadávací podmínky
Smlouva o dílo
Příloha č.1
Příloha č.2
Příloha č.3
Příloha č.4
Příloha č.5 ceník


2019-08-02

Poptávkové řízení - Údržba zeleně a zahradnické služby pro KCP a hotel Holiday Inn


Předmětem poptávkového řízení je poskytnutí zahradnických služeb, údržba zeleně, údržba a obměna interiérového aranžmá ve venkovních i vnitřních prostorách KCP a hotelu Holiday Inn.

Zadávací podmínky
Ceník služeb
Příloha č.1


2019-07-18

Poptávkové řízení - Postupný nákup silové elektřiny na rok 2020


Předmětem poptávkového řízení je předložení nabídky na postupný nákup silové elektřiny pro KCP na rok 2020.
Soubor s hodinovými profily odběrných míst z VN je možno vyzvednout protokolárně na kontaktních adresách zadavatele.

Zadávací podmínky


2019-06-25

Poptávkové řízení - Výměna vnějších žaluzií na hlavní budově Kongresového centra Praha


Předmětem poptávky je předložení cenové nabídky na provedení potřebných prací a náhradu starého řídícího systému za nový, vč. kabelových rozvodů.
1.etapa zahrnuje 174 oken, 2. etapa zahrnuje 123 oken.

Zadávací podmínky


2019-06-07

Poptávkové řízení - Zajištění licencí Microsoft pro KCP


Předmětem poptávky je pořízení licencí a souvisejících služeb pro užití souboru software zadavatelem.

Zadávací podmínky
Smlouva o dílo
Slepý rozpočet



2019-05-27

Poptávkové řízení - Výběr dodavatele tisku pro KCP, a.s.


Předmětem a cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele výroby tiskovin pro KCP, a.s. a hotel Holiday Inn.

Zadávací podmínky
Rámcová smlouva o dílo
Zadání



2019-05-27

Poptávkové řízení - Oprava a rekonstrukce pokojů 1-2.patro hotelu Holiday Inn - dodávka a montáž nábytku


Předmětem poptávky je předložení nabídky vybavení 40. pokojů hotelu Holiday Inn Prague Congress Centre v 1.patře. Jedná se zejména o dodávku a montáž atypického nábytku: skříň, čelo postele a osvětlení, TV deska, kufrbox, stůl, část pro minibar a trezor, noné koupelnové dveře, dále z dodávky atypického nábytku: židle, křeslo, sofa, postele a ostatního vybavení: závěsy a záclony, přehoz, stolní a volně stojící lampa, držák na TV, včetně všech souvisejících prací, dopravy, manipulací, likvidací odpadů apod.

Zadávací podmínky
Smlouva o dílo
Výkaz nábytek - aktualizovaný 13.6.2019

Dodatecna informace č. 1



2019-05-27

Poptávkové řízení - Oprava a rekonstrukce pokojů 1-2.patro hotelu Holiday Inn - stavební práce


Předmětem poptávky je předložení nabídky na rekonstrukci hotelových pokojů HIPCC v 1. patře, celkem 40 pokojů a příslušných společných částí - chodeb. Jedná se o kompletní renovaci pokojů a to zejména: demontáž stávajícího vybavení, provedení úpravy povrchů, dodávky a montáže obkladů a dlažeb, koberce, sdk práce, elektroinstalace, zdravotně-technické instalace, dodávka a montáž zařizovacích předmětů a apod.

Zadávací podmínky
Smlouva o dílo
Výkaz stavba - aktualizovaný 13.6.2019

Dodatečná informace č.1



2019-05-21

Poptávkové řízení - Výběr statutárního auditora


Předmětem a cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího uchazeče na základě komplexního posouzení doručených nabídek z hlediska splnění stanovených kritérií a zájmů zadavatele.

Zadávací podmínky



2019-05-15

Poptávkové řízení - Stavba výstavních stánků a doprovodných staveb akce


Předmětem poptávky je poskytnutí služeb a stavby stánků na různorodé akce konající se v prostorách KCP, a.s.. Vybraný uchazeč by měl být schopen realizovat stavbu stánků i pro velké jednorázové akce v objemu cca 180ks stánků, kde se za tímto účelem odhaduje potřeba zajistit a zkoordinovat 35 až 40 pracovníků/stavěčů.

Zadávací podmínky
Návrh smlouvy
Příloha 1 (PDF)
Příloha 1 (XLS)
Příloha 3 (PDF)



2019-05-06

Poptávkové řízení - CH6 - oprava šaten účinkujících


Předmětem poptávky je předložení nabídky na rekonstrukci prostor šaten účinkujících v 2.NP a 3.NP a rekonstrukce sociálních zázemí kancelářské části KCP východní obsahující vybourání stávajícího stavu, nové rozdělení prostor příčkami a dodávka nových elektrorozvodů a slaboproudých rozvodů, výstavba sociálních zázemí, dodávka svítidel, světlovodů, koberců, zařizovacích předmětů, obkladů a dlažeb, podhledů atd. včetně všech souvisejících prací, dopravy, manipulací, likvidací odpadů apod.

Zadávací podmínky
Dodatečná informace č.1
Dodatečná informace č.2



2019-04-24

Poptávkové řízení - Revitalizace kancelářských prostor a interiérů


Předmětem poptávkového řízení je provedení požadovaných prací, zejména výměna podlahových krytin, výmalba prostor, výměna stropních podhledových systémů vč. svítidel, stavební úpravy dělicích příček, drobné zednické práce v prostorách objektů KCP dle níže uvedené specifikace.

Zadávací podmínky
Rozsah prací - soubor ve formátu Excel (.xlsx)
Návrh smlouvy




2019-04-16

Poptávkové řízení - Prádelenské služby - pronájem a praní prádla v KCP, a.s.


Předmětem poptávkového řízení s názvem "Prádelenské služby - pronájem a praní prádla v KCP, a.s." je nabídka na pronájem a praní prádla, provádění inventur pronajatého prádla a způsob řešení inventurních rozdílů. Současně požadujeme transparentní návrh řešení evidence pronajatého prádla.

Zadávací podmínky
Položkový - soubor ve formátu Excel (.xlsx)
Návrh smlouvy




2019-04-11

Poptávkové řízení - Zajištění licencí Microsoft


Předmětem poptávkového řízení s názvem "Zajištění licencí Microsoft" je poskytnutí služeb popsaných níže.

Zadávací podmínky
Položkový slepý rozpočet - soubor ve formátu Excel (.xlsx)
Položkový slepý rozpočet - soubor ve formátu PDF
Návrh smlouvy o dílo



2019-03-29

Poptávkové řízení - Komponenty datové infrastruktury pro KCP a.s.


Cílem poptávkového řízení s názvem "Komponenty datové infrastruktury pro KCP a.s." je výběr nejvhodnějšího uchazeče na základě komplexního posouzení doručených nabídek z hlediska splnění stanovených kritérií a zájmů zadavatele. Předmětem poptávkového řízení je dodávka komponent od výrobce CISCO.
Zadávací podmínky
PDF - Příloha č.1 Seznam prvků
XLS - Příloha č.1 Seznam prvků
Návrh smlouvy o dílo


2019-03-29

Poptávkové řízení - Fyzická ostraha a parking objektů KCP


Cílem poptávkového řízení s názvem "Fyzická ostraha a parking objektů KCP" je výběr nejvhodnějšího uchazeče na základě komplexního posouzení doručených nabídek z hlediska splnění stanovených kritérií a zájmů zadavatele. Předmětem poptávkového řízení je poskytování a zajištění fyzické ostrahy a parkingu objektů KCP:
1) Kongresové centrum Praha
2) Hotel Holiday Inn
3) Business Centrum vyšehrad

Zadávací podmínky
Návrh smlouvy
XLS - Rozklad cen dle tabulky na krátkodobé akce
XLS - Rozklad cen na jednotlivé pracovní pozice


2019-03-15

Poptávkové řízení - Oprava a modernizace jevištní zdviže A1 v Kongresovém sále KCP


Cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího uchazeče na základě komplexního posouzení doručených nabídek z hlediska splnění stanovených kritérií.
Zadávací podmínky



2019-02-14

Poptávkové řízení - Produkce časopisu KCP


Předmětem poptávky je výběr nejvhodnějšího uchazeče na základě komplexního posouzení doručených nabídek z hlediska splnění stanovených kritérií.
Zadávací podmínky
Základní informace
Prodloužení termínu


2019-01-28

Poptávkové řízení - PP1 - Oprava a revize současných protipožárních zařízení a systémů - audit


Předmětem poptávky je provedení auditu stávajícího stavu protipožárních opatření v objektu KCP spočívajícího v návrhu rozsahu nezbytné rekonstrukce. Předmětem je rovněž účast a poradenství při výběru zhotovitele auditem navržených opatření.
Zadávací podmínky
Výkaz výměr
Návrh smlouvy


2019-01-16

Výběrové řízení - RK1 - Rekonstrukce casina - Stavební práce a Interiér


Cílem tohoto výběrového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě níže uvedené specifikace. Předmětem tohoto výběrového řízení je výstavba prostor pro budoucího nájemce Newton College, rozdělení prostor příčkami a prosklenými stěnami, dodávka nových rozvodů a zařízení VZT, silnoproudu a slaboproudu, výstavba sociálních zázemí, dodávka svítidel, světlovodů, koberců, zařizovacích předmětů, obkladů a dlažeb, podhledů a pod. včetně všech souvisejících prací, dopravy, manipulací, likvidací odpadů a pod.
Zadávací podmínky
Dodatečná informace
Dodatečná informace 2


2019-01-09

Poptávkové řízení - Dodávka hygienických potřeb s náhradním plněním


Předmětem a cílem tohoto poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě uvedené specifikace v příloze č.1, která je součástí Zadávací dokumentace
Zadávací podmínky
Rámcová kupní smlouva


2019-01-03

Poptávkové řízení - Oprava a revize současných protipožárních zařízení a systémů - audit


Předmětem tohoto poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího zhotovitele na základě uvedené specifikace
Zadávací podmínky
Výkaz výměr
Návrh smlouvy


2018-12-21

Poptávkové řízení - Oprava a rekonstrukce pokojů 3.patro Holiday Inn


Předmětem tohoto poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele na dodávku, úpravu a obnovu vybavení hotelových pokojů vč. atypických a typických truhlářských výrobků a drobné úpravy příslušné chodby v 3. patře hotelu Holiday Inn včetně všech souvisejících montážních prací, dopravy, manipulací, stavebních přípomocí,likvidací odpadů apod.
Zadávací podmínky
Dodatečná informace
Výkaz výměr
Smlouva o dílo
Zadávací podmínky II. kolo


2018-12-17

Poptávkové řízení - RK1 - Rekonstrukce Casina - demolice


Předmětem tohoto poptávkového řízení jsou demontáže původních zařízení casina, stávajících nenosných prvků, předstěn a příček podhledů a technických zařízení prostor, včetně všech souvisejících prací, dopravy, manipulací, likvidací odpadů apod.
Zadávací podmínky


2018-12-13

Poptávkové řízení - Nasazení Asset Management


Cílem poptávkového řízení je dodání a implementace informačního systému, umožnující organizaci zavést efektivní správu a technickou evidenci veškerého počítačového i ostatního majetku.
Zadávací podmínky
Smlouva na dodávku software


2018-12-03

Poptávkové řízení - Údržba zeleně a zahradnické služby


Cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího uchazeče na základě komplexního posouzení doručených nabídek z hlediska splnění stanovených kritérií
Zadávací podmínky
Smluvní podmínky BOZP


2018-11-30

Poptávkové řízení - Zajištění dodávek atypického nábytku pro šatny


Předmětem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele atypického nábytku do šatny Společenského sálu na základě níže uvedené specifikace.
Zadávací podmínky
Návrh smlouvy o dílo
Příloha 1
Příloha 2


2018-11-27

Poptávkové řízení - Prádelenské služby, pronájem a praní prádla pro KCP, a.s.


Předmětem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě komplexního posouzení doručených nabídek. Předmětem je nabídka na pronájem čipem či jinou technologií označeného prádla a praní prádla, provádění inventur pronajatého prádla a způsob řešení inventurních rozdílů. Množství prádla v oběhu by mělo odpovídat kapacitě 508 lůžek v hotelu Holiday Inn.
Zadávací podmínky
Návrh smlouvy


2018-11-19

Poptávkové řízení - Dodávka tonerů


Cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího uchazeče na základě komplexního posouzení doručených nabídek.
Zadávací podmínky
Návrh kupní smlouvy


2018-11-14

Poptávkové řízení - Nákup dýchacích přístrojů


Cílem poptávkového řízení je nákup dýchacích přístrojů dle níže popsané specifikace.
Zadávací dokumentace
Návrh kupní smlouvy
Příloha BZ


2018-11-12

Poptávkové řízení - Nákup serveru a diskového pole včetně vmware


Cílem poptávkového řízení je nákup 2ks serverů a 1ks diskového pole dle níže specifikované konfigurace.
Zadávací dokumentace
Návrh kupní smlouvy


2018-10-22

Poptávkové řízení - Správa obsahu digitální navigace v budově KCP


Předmětem a cílem poptávkového řízení je zajištění služeb správy obsahu digitální navigace v budově KCP a to zejména import dat ze systému Colosseum, tvorba grafiky a animací dle požadavku KCP a jeho klientů, správa mapového podkladu a jeho úpravy na základě probíhajících akcí, technická podpora produkčního oddělení, pohotovost v době konání akcí a pod.
Zadávací dokumentace
Návrh smlouvy o dílo


2018-10-19

Poptávkové řízení - Úklid budovy hotelu Holiday Inn Prague Congress Centre


Cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího uchazeče na základě komplexního posouzení doručených nabídek z hlediska splnění stanovených kritérií.
Zadávací dokumentace
Dodatečná informace č.1


2018-10-08

Poptávkové řízení - Zajištění licencí Microsoft Office 365


Předmětem a cílem poptávkového řízení je zajištění licencí
120ks Office 365 Business Essentials
55 ks Office 365 Business Premium
2ks Visio Online.
Zadávací dokumentace
Návrh smlouvy o dílo


2018-09-19

Poptávkové řízení - Dodávka a implementace DMS


Předmětem a cílem poptávkového řízení je dodávka a implementace Document Management System (dále jen DMS). Účelem systému bude centralizace práce a ukládání strukturovaného i nestrukturovaného obsahu a zajištění řízení velkého množství informací souborů a procesů v jednom místě.
Zadávací dokumentace
Návrh smlouvy o dílo
Specifikace
Doplňující informace
Příloha 2


2018-08-24

Poptávkové řízení - Nákup pracovních stanic PC


Předmětem a cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího uchazeče pro nákup PC dle dokumentace
Zadávací dokumentace
Návrh kupní smlouvy



2018-07-16

Poptávkové řízení - Projektová dokumentace na výstavbu nové haly


Předmětem a cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího uchazeče nazhotovení projektové dokumentace pro výstavbu nové haly KCP a.s.
Zadávací dokumentace



2018-07-13

Poptávkové řízení - Nákup moderních konferenčních židlí ve Společenském sále


Předmětem a cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě specifikace požadavků v zadávací dokumentaci
Zadávací dokumentace
Příloha č.1


2018-06-22

Rekonstrukce Kongresového centra Praha, a.s.: ZATEPLENÍ STŘEŠNÍHO PLÁŠTĚ


Předmětem výběrového řízení je výběr nejvhodnějšího uchazeče na stavební práce - zateplení střešního pláště
Zadávací dokumentace


Kontakt
5. května 1640/65, Nusle
140 00 Praha 4, ČR

Tel.: +420 261 171 111
Fax: +420 261 172 010
Rezervace: +420 261 172 222
Datová schránka: k4ietd4
IČ: 63080249
Jak se k nám dostanete
                   



CZ | EN

© 2020 Prague Congress Centre
Ochrana soukromí