Poptávkové řízení v Kongresovém centru Praha | Prague Congress Centre | praguecc.cz
CZ  |   EN
Logo

2020-07-01

(neaktivní)

Oprava podlahy příjezdu do 1.PP Sever


Výběr dodavatele, který provede stavební práce spočívající v opravě vybrané části podlah garáží v 1.PP areálu Kongresového centra Praha, a.s.

Zadávací podmínky
Přílohy 1-5


2020-04-15

(neaktivní)

Dodávka a montáž prosklených protipožárních dveří do chodeb HIPCC


Výběr dodavatele pro dodávku a montáž prosklených protipožárních dveří do chodeb HIPCC.

Zadávací podmínky
Příloha č. 1 - Technická specifikace
Příloha č. 2 - Výkaz výměr
Příloha č. 3 - Potvrzení o prohlídce prostor
Návrh smlouvy o Dílo



2020-03-09

(neaktivní)

Dodávka a montáž protipožárních dveří do hotelových pokojů Holiday Inn Prague Congress Centre


Dovolujeme si Vás oslovit v souvislosti s poptávkovým řízením s uveřejněním s názvem „Dodávka a montáž protipožárních dveří do hotelových pokojů Holiday Inn Prague Congress Centre“ a současně Vás vyzvat k podání nabídky.

ZMĚNA TERMÍNU PRO PODÁNÍ NABÍDEK.
Na základě aktuálního stavu a provozním omezením mnoha firem prodlužujeme termín podání nabídek do 24.4.2020, 13 hod. Viz dodatečná informace v příloze.


Zadávací podmínky
Příloha č.1 Technická specifikace
Příloha č.2 Výkaz výměr
Příloha č.3 Potvrzení o prohlídce prostor
Příloha č.4 Technická specifikace EKPS
Návrh smlouvy o Dílo
Dodatečná informace č.1
Vysvětlení k dotazům č. 1
Dodatečná informace č.2
Dodatečná informace č.3


2020-03-06

(neaktivní)

Repase křesel v Kongresovém sále KCP – balkon


Výběr nejvhodnější dodavatele, který bude provádět postupné demontáže, dílenské repase a zpětné montáže křesel na balkoně kongresového sálu.

OPRAVA TERMÍNU PRO PODÁNÍ NABÍDEK.
Oznamujeme, že se tímto mění termín pro podání nadídek na 14. 4. 2020 ve 14:00 hod. Prohlídky místa plnění po individuální telefonické domluvě.


Zadávací podmínky
Příloha č.1 Podrobná specifikace
Příloha č.2 Tabulka pro nacenění
Návrh smlouvy o Dílo



2020-03-06

(neaktivní)

Sanace objektové dilatace ve stropě nad 1. PP mezi objekty AB a C


Výběr nejvhodnější dodavatele, který provede stavební a sanační práce na opravě objektové dilatační spáry v úrovni 1. NP a 1. PP mezi objekty Kongresového centra.

ZMĚNA TERMÍNU PRO PODÁNÍ NABÍDEK.
Oznamujeme, že se tímto mění termín pro podání nadídek na 14. 4. 2020 ve 14:00 hod. Prohlídky místa plnění po individuální telefonické domluvě.


Zadávací podmínky
Příloha č.1 Sanace dilatační spáry
Příloha č.2 Přílohy
Návrh smlouvy o Dílo
Doplnění ZD č. 1.



2020-02-28

(neaktivní)

Nákup minibarů do hotelových pokojů Holiday Inn Prague Congress Centre


Výběr nejvhodnějšího dodavatele pro dodávku minibarů do hotelových pokojů Holiday Inn Prague Congress Centre.

ZMĚNA TERMÍNU PRO PODÁNÍ NABÍDEK.
Oznamujeme, že se tímto mění termín pro podání nabídek na 15.4.2020, 13 hod.


Zadávací podmínky
Návrh smlouvy o Dílo
Příloha č. 1 Potvrzení o prohlídce prostor
Vysvětlení k dotazům č. 1
Dodatečná informace č.1 - Minibary



2020-02-28

(neaktivní)

Revize, kontroly a opravy slaboproudých systémů v Kongresovém centru Praha a.s.


Dovolujeme si Vás oslovit v souvislosti s poptávkovým řízením s uveřejněním s názvem „Revize, kontroly a opravy slaboproudých systémů“ a současně Vás vyzvat k podání nabídky.

Zadávací podmínky
Příloha č.1 Technická specifikace
Příloha č.2 Cenový rozpočet
Příloha č.3 Potvrzení o prohlídce prostor
Příloha č.4 Dohoda o mlčenlivosti
Návrh smlouvy o Dílo
Dodatečná informace č.1 - Vysvětlení k dotazům



2019-12-17

(neaktivní)

Služby konzultanta spojené s administrací procesu LEED


Nalezení vhodného konzultanta pro administraci procesu LEED certifikace.

Zadávací podmínky
Příloha č. 1 - Specifikace
Příloha č. 2 - Cenová nabídka
Návrh smlouvy o Dílo



2019-12-13

(neaktivní)

Sanace jižních garáží v souvislosti s výstavbou Nové výstavní haly KCP-POPTÁVKOVÉ ŘÍZENÍ NA PROJEKČNÍ SLUŽBY


Poptávkové řízení na vypracování projektu sanací jižních garáží v souvislosti s výstavbou Nové výstavní haly KCP.

Zadávací podmínky
Přílohy



2019-12-13

(neaktivní)

Dodávka a montáž protipožárních dveří do hotelových pokojů HIPCC


Dodávka a montáž protipožárních dveří do hotelových pokojů a přilehlých prostor v hotelu Holiday Inn Prague Congress Centre.

Zadávací podmínky
Příloha č. 1 - Technická specifikace
Příloha č. 2 - Výkaz výměr
Příloha č. 3 - Potvrzení o prohlídce prostor
Návrh smlouvy o Dílo




2019-11-26

(neaktivní)

Rekonstrukce nn části transformační stanice TS2


Výběr dodavatele pro dodávku a montáž nezbytných částí pro rekonstrukci transformační stanice TS2.

Zadávací podmínky
Příloha č. 1 - Technická specifikace
Příloha č. 2 - Potvrzení o prohlídce prostor
Návrh smlouvy o Dílo
Dodatečná informace č.1
Dodatečná informace č.2



2019-11-26

(neaktivní)

Výměna kobercové krytiny balkónu kongresového sálu


Cílem tohoto poptávkového řízení je výměna koberce na balkóně v kongresovém sále.

Zadávací podmínky
Návrh smlouvy o Dílo
Příloha č.1 - specifikace poptávky
Příloha č.2 - cenový výměr
Příloha č.3 - technický list



2019-11-26

(neaktivní)

Dodávka a montáž nové VOIP ústředny


Cílem tohoto poptávkového řízení je dodání a montáž a nové VOIP ústředny.

Zadávací podmínky
Příloha č. 1 Specifikace poptávky
Příloha č. 2 - Ceník
Návrh smlouvy o Dílo



2019-11-25

(neaktivní)

Dodávka a montáž prosklených protipožárních dveří do chodeb HIPCC


Výběr dodavatele pro dodávku a montáž prosklených protipožárních dveří do chodeb HIPCC.

Zadávací podmínky
Příloha č. 1 - Technická specifikace
Příloha č. 2 - Výkaz výměr
Příloha č. 3 - Potvrzení o prohlídce prostor
Návrh smlouvy o Dílo



2019-11-04

(neaktivní)

Výměna vzduchotechnických jednotek


Cílem tohoto poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího uchazeče pro dodávku a výměnu vzduchotechnických jednotek KCP a.s.

Zadávací podmínky
Smlouva o dílo
Příloha č.1
Příloha č.2
Příloha č.3
Příloha č.4
Příloha č.5 ceník


2019-10-31

(neaktivní)

Nákup notebooků a PC Lenovo, řady Think pro KCP a.s.


"Nákup notebooků a PC Lenovo, řady Think pro KCP a.s.".

Zadávací podmínky
Návrh rámcové kupní smlouvy



2019-10-30

(neaktivní)

Nákup videorežie s podporou 4K


Výběr nejvhodnějšího dodavatele pro dodávku videorežie s podporou 4K s ovládáním.

Zadávací podmínky
Kupní smlouva



2019-10-15

(neaktivní)

Oprava a rekonstrukce pokojů 2.patra Holiday Inn Prague Congress Centre – stavební práce


Oprava a rekonstrukce pokojů 2.patra Holiday Inn Prague Congress Centre – stavební práce.

Zadávací podmínky
Příloha č. 1 - Projektová dokumentace
Příloha č. 2 - Výkaz výměr
Příloha č. 3 - Potvrzení o prohlídce prostor
Návrh smlouvy o Dílo



2019-10-15

(neaktivní)

Oprava a rekonstrukce pokojů 2.patra Holiday Inn Prague Congress Centre – dodávka a montáž nábytku a ostatního vybavení


Oprava a rekonstrukce pokojů 2.patra Holiday Inn Prague Congress Centre – dodávka a montáž nábytku a ostatního vybavení.

Zadávací podmínky
Příloha č. 1 - Projektová dokumentace
Příloha č. 2 - Výkaz výměr
Příloha č. 3 - Potvrzení o prohlídce prostor
Návrh smlouvy o Dílo
Dodatečná informace č 1. k poptávkovému řízení
Dodatečná informace č 2. k poptávkovému řízení



2019-10-11

(neaktivní)

Dodávka a montáž prosklených protipožárních dveří do chodeb HIPCC


Výběr nejvhodnějšího dodavatele pro dodávku a montáž prosklených protipožárních dveří do chodeb HIPCC.

Zadávací podmínky
Příloha č. 1 - Technická specifikace
Příloha č. 2 - Výkaz výměr
Příloha č. 3 - Potvrzení o prohlídce prostor
Návrh smlouvy o Dílo



2019-10-11

(neaktivní)

Dodávka a montáž EKPS do hotelových pokojů Holiday Inn Prague Congress Centre


Výběr nejvhodnějšího dodavatele pro dodávku a montáž EKPS do hotelových pokojů Holiday Inn Prague Congress Centre

Zadávací podmínky
Příloha č. 1 - Technická specifikace
Příloha č. 2 - Výkaz výměr
Příloha č. 3 - Potvrzení o prohlídce prostor
Návrh smlouvy o Dílo



2019-10-11

(neaktivní)

2019-10-11

(neaktivní)

Údržba zeleně a zahradnické služby pro KCP a hotel Holiday Inn


Nalezení vhodného dodavatele pro údržbu zeleně a zahradnické služby pro KCP a hotel Holiday Inn.

Zadávací podmínky
Příloha č. 1 - Specifikace poptávky
Příloha č. 2 - Ceník
Návrh smlouvy o Dílo



2019-10-09

(neaktivní)

Výměna kobercové krytiny balkónu kongresového sálu


Cílem tohoto poptávkového řízení je výměna kobercové krytiny balkónu kongresového sálu.

Zadávací podmínky
SoD
Příloha č.1 - specifikace poptávky
Příloha č.2 - cenový výměr
Příloha č.3 - technický list



2019-09-20

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Tiskové řešení


Předmětem poptávkového řízení s názvem „Tiskové řešení“ je dodávka nových nepoužitých multifunkčních tiskáren včetně informačního systém umožňující zavést efektivní správu a technickou podporu tiskového řešení v komplexu budov KCP.

Zadávací podmínky
Příloha č.1
Příloha č.2
Vysvětlení k dotazům č.1



2019-09-13

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Výměna vzduchotechnických jednotek


Cílem tohoto poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího uchazeče na základě komplexního posouzení doručených nabídek z hlediska splnění stanovených kritérií a zájmů zadavatele.

Zadávací podmínky
Smlouva o dílo
Příloha č.1
Příloha č.2
Příloha č.3
Příloha č.4
Příloha č.5 ceník


2019-08-02

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Údržba zeleně a zahradnické služby pro KCP a hotel Holiday Inn


Předmětem poptávkového řízení je poskytnutí zahradnických služeb, údržba zeleně, údržba a obměna interiérového aranžmá ve venkovních i vnitřních prostorách KCP a hotelu Holiday Inn.

Zadávací podmínky
Ceník služeb
Příloha č.1


2019-07-18

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Postupný nákup silové elektřiny na rok 2020


Předmětem poptávkového řízení je předložení nabídky na postupný nákup silové elektřiny pro KCP na rok 2020.
Soubor s hodinovými profily odběrných míst z VN je možno vyzvednout protokolárně na kontaktních adresách zadavatele.

Zadávací podmínky


2019-06-25

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Výměna vnějších žaluzií na hlavní budově Kongresového centra Praha


Předmětem poptávky je předložení cenové nabídky na provedení potřebných prací a náhradu starého řídícího systému za nový, vč. kabelových rozvodů.
1.etapa zahrnuje 174 oken, 2. etapa zahrnuje 123 oken.

Zadávací podmínky


2019-06-07

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Zajištění licencí Microsoft pro KCP


Předmětem poptávky je pořízení licencí a souvisejících služeb pro užití souboru software zadavatelem.

Zadávací podmínky
Smlouva o dílo
Slepý rozpočet



2019-05-27

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Výběr dodavatele tisku pro KCP, a.s.


Předmětem a cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele výroby tiskovin pro KCP, a.s. a hotel Holiday Inn.

Zadávací podmínky
Rámcová smlouva o dílo
Zadání



2019-05-27

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Oprava a rekonstrukce pokojů 1-2.patro hotelu Holiday Inn - dodávka a montáž nábytku


Předmětem poptávky je předložení nabídky vybavení 40. pokojů hotelu Holiday Inn Prague Congress Centre v 1.patře. Jedná se zejména o dodávku a montáž atypického nábytku: skříň, čelo postele a osvětlení, TV deska, kufrbox, stůl, část pro minibar a trezor, noné koupelnové dveře, dále z dodávky atypického nábytku: židle, křeslo, sofa, postele a ostatního vybavení: závěsy a záclony, přehoz, stolní a volně stojící lampa, držák na TV, včetně všech souvisejících prací, dopravy, manipulací, likvidací odpadů apod.

Zadávací podmínky
Smlouva o dílo
Výkaz nábytek - aktualizovaný 13.6.2019

Dodatecna informace č. 1



2019-05-27

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Oprava a rekonstrukce pokojů 1-2.patro hotelu Holiday Inn - stavební práce


Předmětem poptávky je předložení nabídky na rekonstrukci hotelových pokojů HIPCC v 1. patře, celkem 40 pokojů a příslušných společných částí - chodeb. Jedná se o kompletní renovaci pokojů a to zejména: demontáž stávajícího vybavení, provedení úpravy povrchů, dodávky a montáže obkladů a dlažeb, koberce, sdk práce, elektroinstalace, zdravotně-technické instalace, dodávka a montáž zařizovacích předmětů a apod.

Zadávací podmínky
Smlouva o dílo
Výkaz stavba - aktualizovaný 13.6.2019

Dodatečná informace č.1



2019-05-21

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Výběr statutárního auditora


Předmětem a cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího uchazeče na základě komplexního posouzení doručených nabídek z hlediska splnění stanovených kritérií a zájmů zadavatele.

Zadávací podmínky



2019-05-15

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Stavba výstavních stánků a doprovodných staveb akce


Předmětem poptávky je poskytnutí služeb a stavby stánků na různorodé akce konající se v prostorách KCP, a.s.. Vybraný uchazeč by měl být schopen realizovat stavbu stánků i pro velké jednorázové akce v objemu cca 180ks stánků, kde se za tímto účelem odhaduje potřeba zajistit a zkoordinovat 35 až 40 pracovníků/stavěčů.

Zadávací podmínky
Návrh smlouvy
Příloha 1 (PDF)
Příloha 1 (XLS)
Příloha 3 (PDF)



2019-05-06

(neaktivní)

Poptávkové řízení - CH6 - oprava šaten účinkujících


Předmětem poptávky je předložení nabídky na rekonstrukci prostor šaten účinkujících v 2.NP a 3.NP a rekonstrukce sociálních zázemí kancelářské části KCP východní obsahující vybourání stávajícího stavu, nové rozdělení prostor příčkami a dodávka nových elektrorozvodů a slaboproudých rozvodů, výstavba sociálních zázemí, dodávka svítidel, světlovodů, koberců, zařizovacích předmětů, obkladů a dlažeb, podhledů atd. včetně všech souvisejících prací, dopravy, manipulací, likvidací odpadů apod.

Zadávací podmínky
Dodatečná informace č.1
Dodatečná informace č.2



2019-04-24

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Revitalizace kancelářských prostor a interiérů


Předmětem poptávkového řízení je provedení požadovaných prací, zejména výměna podlahových krytin, výmalba prostor, výměna stropních podhledových systémů vč. svítidel, stavební úpravy dělicích příček, drobné zednické práce v prostorách objektů KCP dle níže uvedené specifikace.

Zadávací podmínky
Rozsah prací - soubor ve formátu Excel (.xlsx)
Návrh smlouvy




2019-04-16

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Prádelenské služby - pronájem a praní prádla v KCP, a.s.


Předmětem poptávkového řízení s názvem "Prádelenské služby - pronájem a praní prádla v KCP, a.s." je nabídka na pronájem a praní prádla, provádění inventur pronajatého prádla a způsob řešení inventurních rozdílů. Současně požadujeme transparentní návrh řešení evidence pronajatého prádla.

Zadávací podmínky
Položkový - soubor ve formátu Excel (.xlsx)
Návrh smlouvy




2019-04-11

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Zajištění licencí Microsoft


Předmětem poptávkového řízení s názvem "Zajištění licencí Microsoft" je poskytnutí služeb popsaných níže.

Zadávací podmínky
Položkový slepý rozpočet - soubor ve formátu Excel (.xlsx)
Položkový slepý rozpočet - soubor ve formátu PDF
Návrh smlouvy o dílo



2019-03-29

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Komponenty datové infrastruktury pro KCP a.s.


Cílem poptávkového řízení s názvem "Komponenty datové infrastruktury pro KCP a.s." je výběr nejvhodnějšího uchazeče na základě komplexního posouzení doručených nabídek z hlediska splnění stanovených kritérií a zájmů zadavatele. Předmětem poptávkového řízení je dodávka komponent od výrobce CISCO.
Zadávací podmínky
PDF - Příloha č.1 Seznam prvků
XLS - Příloha č.1 Seznam prvků
Návrh smlouvy o dílo


2019-03-29

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Fyzická ostraha a parking objektů KCP


Cílem poptávkového řízení s názvem "Fyzická ostraha a parking objektů KCP" je výběr nejvhodnějšího uchazeče na základě komplexního posouzení doručených nabídek z hlediska splnění stanovených kritérií a zájmů zadavatele. Předmětem poptávkového řízení je poskytování a zajištění fyzické ostrahy a parkingu objektů KCP:
1) Kongresové centrum Praha
2) Hotel Holiday Inn
3) Business Centrum vyšehrad

Zadávací podmínky
Návrh smlouvy
XLS - Rozklad cen dle tabulky na krátkodobé akce
XLS - Rozklad cen na jednotlivé pracovní pozice


2019-03-15

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Oprava a modernizace jevištní zdviže A1 v Kongresovém sále KCP


Cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího uchazeče na základě komplexního posouzení doručených nabídek z hlediska splnění stanovených kritérií.
Zadávací podmínky



2019-02-14

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Produkce časopisu KCP


Předmětem poptávky je výběr nejvhodnějšího uchazeče na základě komplexního posouzení doručených nabídek z hlediska splnění stanovených kritérií.
Zadávací podmínky
Základní informace
Prodloužení termínu


2019-01-28

(neaktivní)

Poptávkové řízení - PP1 - Oprava a revize současných protipožárních zařízení a systémů - audit


Předmětem poptávky je provedení auditu stávajícího stavu protipožárních opatření v objektu KCP spočívajícího v návrhu rozsahu nezbytné rekonstrukce. Předmětem je rovněž účast a poradenství při výběru zhotovitele auditem navržených opatření.
Zadávací podmínky
Výkaz výměr
Návrh smlouvy


2019-01-16

(neaktivní)

Výběrové řízení - RK1 - Rekonstrukce casina - Stavební práce a Interiér


Cílem tohoto výběrového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě níže uvedené specifikace. Předmětem tohoto výběrového řízení je výstavba prostor pro budoucího nájemce Newton College, rozdělení prostor příčkami a prosklenými stěnami, dodávka nových rozvodů a zařízení VZT, silnoproudu a slaboproudu, výstavba sociálních zázemí, dodávka svítidel, světlovodů, koberců, zařizovacích předmětů, obkladů a dlažeb, podhledů a pod. včetně všech souvisejících prací, dopravy, manipulací, likvidací odpadů a pod.
Zadávací podmínky
Dodatečná informace
Dodatečná informace 2


2019-01-09

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Dodávka hygienických potřeb s náhradním plněním


Předmětem a cílem tohoto poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě uvedené specifikace v příloze č.1, která je součástí Zadávací dokumentace
Zadávací podmínky
Rámcová kupní smlouva


2019-01-03

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Oprava a revize současných protipožárních zařízení a systémů - audit


Předmětem tohoto poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího zhotovitele na základě uvedené specifikace
Zadávací podmínky
Výkaz výměr
Návrh smlouvy


2018-12-21

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Oprava a rekonstrukce pokojů 3.patro Holiday Inn


Předmětem tohoto poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele na dodávku, úpravu a obnovu vybavení hotelových pokojů vč. atypických a typických truhlářských výrobků a drobné úpravy příslušné chodby v 3. patře hotelu Holiday Inn včetně všech souvisejících montážních prací, dopravy, manipulací, stavebních přípomocí,likvidací odpadů apod.
Zadávací podmínky
Dodatečná informace
Výkaz výměr
Smlouva o dílo
Zadávací podmínky II. kolo


2018-12-17

(neaktivní)

Poptávkové řízení - RK1 - Rekonstrukce Casina - demolice


Předmětem tohoto poptávkového řízení jsou demontáže původních zařízení casina, stávajících nenosných prvků, předstěn a příček podhledů a technických zařízení prostor, včetně všech souvisejících prací, dopravy, manipulací, likvidací odpadů apod.
Zadávací podmínky


2018-12-13

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Nasazení Asset Management


Cílem poptávkového řízení je dodání a implementace informačního systému, umožnující organizaci zavést efektivní správu a technickou evidenci veškerého počítačového i ostatního majetku.
Zadávací podmínky
Smlouva na dodávku software


2018-12-03

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Údržba zeleně a zahradnické služby


Cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího uchazeče na základě komplexního posouzení doručených nabídek z hlediska splnění stanovených kritérií
Zadávací podmínky
Smluvní podmínky BOZP


2018-11-30

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Zajištění dodávek atypického nábytku pro šatny


Předmětem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele atypického nábytku do šatny Společenského sálu na základě níže uvedené specifikace.
Zadávací podmínky
Návrh smlouvy o dílo
Příloha 1
Příloha 2


2018-11-27

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Prádelenské služby, pronájem a praní prádla pro KCP, a.s.


Předmětem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě komplexního posouzení doručených nabídek. Předmětem je nabídka na pronájem čipem či jinou technologií označeného prádla a praní prádla, provádění inventur pronajatého prádla a způsob řešení inventurních rozdílů. Množství prádla v oběhu by mělo odpovídat kapacitě 508 lůžek v hotelu Holiday Inn.
Zadávací podmínky
Návrh smlouvy


2018-11-19

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Dodávka tonerů


Cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího uchazeče na základě komplexního posouzení doručených nabídek.
Zadávací podmínky
Návrh kupní smlouvy


2018-11-14

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Nákup dýchacích přístrojů


Cílem poptávkového řízení je nákup dýchacích přístrojů dle níže popsané specifikace.
Zadávací dokumentace
Návrh kupní smlouvy
Příloha BZ


2018-11-12

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Nákup serveru a diskového pole včetně vmware


Cílem poptávkového řízení je nákup 2ks serverů a 1ks diskového pole dle níže specifikované konfigurace.
Zadávací dokumentace
Návrh kupní smlouvy


2018-10-22

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Správa obsahu digitální navigace v budově KCP


Předmětem a cílem poptávkového řízení je zajištění služeb správy obsahu digitální navigace v budově KCP a to zejména import dat ze systému Colosseum, tvorba grafiky a animací dle požadavku KCP a jeho klientů, správa mapového podkladu a jeho úpravy na základě probíhajících akcí, technická podpora produkčního oddělení, pohotovost v době konání akcí a pod.
Zadávací dokumentace
Návrh smlouvy o dílo


2018-10-19

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Úklid budovy hotelu Holiday Inn Prague Congress Centre


Cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího uchazeče na základě komplexního posouzení doručených nabídek z hlediska splnění stanovených kritérií.
Zadávací dokumentace
Dodatečná informace č.1


2018-10-08

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Zajištění licencí Microsoft Office 365


Předmětem a cílem poptávkového řízení je zajištění licencí
120ks Office 365 Business Essentials
55 ks Office 365 Business Premium
2ks Visio Online.
Zadávací dokumentace
Návrh smlouvy o dílo


2018-09-19

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Dodávka a implementace DMS


Předmětem a cílem poptávkového řízení je dodávka a implementace Document Management System (dále jen DMS). Účelem systému bude centralizace práce a ukládání strukturovaného i nestrukturovaného obsahu a zajištění řízení velkého množství informací souborů a procesů v jednom místě.
Zadávací dokumentace
Návrh smlouvy o dílo
Specifikace
Doplňující informace
Příloha 2


2018-08-24

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Nákup pracovních stanic PC


Předmětem a cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího uchazeče pro nákup PC dle dokumentace
Zadávací dokumentace
Návrh kupní smlouvy



2018-07-16

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Projektová dokumentace na výstavbu nové haly


Předmětem a cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího uchazeče nazhotovení projektové dokumentace pro výstavbu nové haly KCP a.s.
Zadávací dokumentace



2018-07-13

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Nákup moderních konferenčních židlí ve Společenském sále


Předmětem a cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě specifikace požadavků v zadávací dokumentaci
Zadávací dokumentace
Příloha č.1


2018-06-22

(neaktivní)

Rekonstrukce Kongresového centra Praha, a.s.: ZATEPLENÍ STŘEŠNÍHO PLÁŠTĚ


Předmětem výběrového řízení je výběr nejvhodnějšího uchazeče na stavební práce - zateplení střešního pláště
Zadávací dokumentace


2018-06-06

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Projektová dokumentace na výstavbu nové haly


Předemětem PŘ je výběr nejvhodnějšího uchazeče na zhotovení projektové dokumentace pro výstavbu nové haly KCP a.s.
Zadávací dokumentace


2018-05-22

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Pravidelné kontroly a revize


Předmětem zakázky jsou pravidelné kontroly a revize slaboproudých a bezpečnostních systémů.
Zadávací podmínky


2018-05-22

(neaktivní)

Poptávkové řízení - C11-1 nové recepce u vstupů č.5 a č.11


Předmětem tohoto poptávkového řízení jsou demontáže původních recepcí u vstupů č.5 a č.11, likvidace, dodávka a montáž nových recepcí (atypické truhlářské výrobky, podhledy, osvětlení, koncové elementy VZT) včetně všech souvicejících montážních prací, dopravy, manipulací, stavebních přípomocí, likvidací odpadů apod.
Zadávací podmínky


2018-05-22

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Osobní přeprava Holiday Inn PCC


Předmětem PŘ je cenová nabídka na poskytování služeb osobní přepravy pro klienty hotelu Holiday Inn PCC na adrese Na Pankráci 15/1684, Praha 4, PSČ 140 21 („Hotel“) a v případě konání se kongresů v Kongresovém centru Praha, a.s. („KCP“) na adrese 5.května 14640/65, Praha 4, PSČ 140 00 zajištění dopravy pro účastníky kongresů KCP, a.s. nad rámec služeb poskytovaných hotelu HI
Zadávací dokumentace
Rámcová smlouva


2018-05-14

(neaktivní)

Poptávkové řízení - CH7: Nové posuvné příčky v klubech


Předmětem a cílem tohoto poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele pro výměnu stávajících posuvných příček za nové posuvné příčky v 1. patře v prostorech klubů A, B, C, D, E.
Zadávací podmínky


2018-04-26

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Nové posuvné příčky v klubech


Předmětem a cílem tohoto poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele pro výměnu stávajících posuvných příček za nové posuvné příčky v 1. patře v prostorech klubů A, B, C, D, E.
Zadávací podmínky


2018-04-12

(neaktivní)

Poptávkové řízení - hotel Holiday Inn - výměna fancoilů


Předmětem a cílem poptávkového řízení jsou demontáže původních fancoilů, likvidace, dodávka a montáž nových fancoilů do 254 pokojů a 20ks pro restaurační prostory hotelu Holiday Inn.
Zadávací podmínky


2018-01-11

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Dodávka hygienických potřeb


Předmětem a cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě specifikace požadavků v příloze č.1 zadávacích podmínek.
Zadávací dokumentace
Rámcová kupní smlouva
Rámcová kupní smlouva - náhradní plnění


2017-12-13

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Audit vzduchotechnických zařízení


Zadávací dokumentace


2017-11-24

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Vstupní a rozdílová analýza (GAP) GDPR


Předmětem plnění poptávkového řízení je provedení "Vstupní a rozdílové analýzy (GAP) GDPR, včetně definice cílového stavu a návrhu implementace všech dílčích kroků vedoucí k dosažení souladu s Nařízením Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen "Nařízení" či "Nařízení GDPR" či "GDPR".
Zadávací dokumentace
Smlouva o dílo



2017-11-23

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Zajištění licencí Microsoft Office 365


Cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele dle specifikace požadavků.
Zadávací podmínky
Smlouva o dílo
Smlouva o technické podpoře



2017-11-23

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Nákup pracovních stanic PC


Cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele pracovních stanic dle zadávacích podmínek.
Zadávací podmínky
Kupní smlouva



2017-10-20

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Výměna sklopných křesel ve Společenském sále


Cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele dle specifikace požadavků.
Zadávací podmínky
Návrh SOD
Specifikace požadavků


2017-09-26

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Dodávka ofsetového a digitálního tisku


Předmětem poptávkového řízení je dodávka ofsetového a digitálního tisku včetně doplňkových služeb v rámci projektu nová korporátní identita KCP.
Uchazeči mohou směrovat případné dotazy v souvislosti s poptávkovým řízením na tuto osobu: Ivan Holečka, email: holecka@kcp.cz, tel.: 739 539 212 nebo Naďa Polanová, email: polanova@kcp.cz., tel.: 739 539 217.

Zadávací podmínky


2017-09-25

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Oprava a rekonstrukce pokojů 3.-4. patro hotelu Holiday Inn - typický a atypický nábytek


Předmětem a cílem tohoto poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě specifikací.
Zadávací podmínky
Doplnění č.1 ze dne 4.10.2017


2017-09-25

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Oprava a rekonstrukce pokojů 3.-4. patro hotelu Holiday Inn - stavební část


Předmětem a cílem tohoto poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě specifikací.
Zadávací podmínky
Doplnění č.1 ze dne 4. 10. 2017


2017-09-19

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Dodávka odpadkových košů do KCP


Cílem poptávkového řízení je dodávka odpadkových košů řady Simplehuman.
Zadávací dokumentace
Návrh smlouvy o dílo
Specifikace


2017-09-19

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Pevný navigační systém


Předmětem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele "C12 - Pevného navigačního systému" na základě cenové nabídky.
Zadávací podmínky


2017-09-13

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Výroba a dodání ubrusů


Předmětem tohoto poptávkového řízení je výroba a dodávka ubrusů dle přiložené specifikace
Zadávací dokumentace
Smlouva o dílo


2017-09-13

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Výroba a dodání moderních konferenčních židlí do SPOSA


Předmětem poptávkového řízení je výroba a dodávka moderních konfenčních židlí do Společenského sálu.
Zadávací podmínky
Smlouva o dílo


2017-09-13

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Výroba jevištního horizontu pro Společenský sál


Předmětempoptávkového řízení je výroba a dodání jevištního horizontu pro Společenský sál dle níže popsaných podmínek
Zadávací dokumentace
Návrh smlouvy o dílo


2017-09-06

(neaktivní)

Soutěž - Revitalizace předprostoru Kongresového centra Praha


Kongresové centrum Praha, a.s. vyhlašuje soutěž na řešení
REVITALIZACE PŘEDPROSTORU KONGRESOVÉHO CENTRA PRAHA
a vydává tyto soutěžní podmínky
KCP soutěžní podmínky
KCP zadání
KCP podklady


2017-07-24

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Výměna/repase sklopných křesel a židlí ve Společenském sále


Předmětem a cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě specifikace požadavků dle přílohy č.1
Zadávací podmínky
Specifikace požadavků


2017-07-17

(neaktivní)

Poptávkové řízení - C13 Dodávka židlí a sedaček


Předmětem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele pořízení židlí a sedaček, včetně souvisejících montážních prací na základě nejnižší cenové nabídky.
Zadávací podmínky


2017-07-17

(neaktivní)

Poptávkové řízení - C3 Redesign hlavního vstupu, odstranění grafiti a nové nátěry


Předmětem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele rekonstrukce na základě nejnižší cenové nabídky.
Zadávací podmínky


2017-07-03

(neaktivní)

Poptávkové řízení - E2 Nouzové osvětlení salonku a vybraných sociálních zázemí + výměna osvětlení KGS a SPS


Předmětem poptávkového řízení s názvem "E2 - Nouzové osvětlení salonku a vybraných sociálních zázemí + Výměna hlavního osvětlení KGS a SPS" je výběr nejvhodnějšího dodavatele rekonstrukce na základě cenové nabídky.
Zadávací podmínky


2017-06-12

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Rekonstrukce fitness centra


Předmětem poptávkového řízení s názvem "Rekonstrukce fitness centra" je výběr nejvhodnějšího dodavatele rekonstrukce především na základě cenové nabídky.
Zadávací podmínky


2017-06-09

(neaktivní)

Zadávací dokumentace - Výroba a dodání jevištního horizontu pro Kongresový sál - druhé kolo


Předmětem 2. kola poptávkového řízení je výroba a dodání jevištního horizontu a bočních výkrytů pro pódium Kongresového sálu
Zadávací dokumentace
Smlouva o dílo PDF
Smlouva o dílo DOC


2017-05-26

(neaktivní)

Zadávací dokumentace - Rekonstrukce KCP, a.s. C-11: Bary šatny a informační centrum


Předmětem poptávky je výběr nejvhodnějšího dodavatele na modernizaci a architektonické úpravy pro šatny v přízemí, bary v celém objektu KCP, vytvoření nového informačního centra a rekonstrukce klubu H.
Zadávací dokumentace


2017-05-26

(neaktivní)

Zadávací dokumentace - Rekonstrukce KCP, a.s. CH2 + CH5 Tepelné doizolování obvodového pláště, Oprava fasády


Předmětem poptávky je dokončení tepelných izolací přesahujících atik v úrovni 1.NP a oprava nátěru betonové fasády celého objektu.
Zadávací dokumentace


2017-04-10

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Výroba a dodání jevištního horizontu pro Kongresový sál


Předmětem poptávkového řízení je výroba a dodání jevištního horizontu a bočních výkrytů pro pódium Kongresového sálu
Zadávací dokumentace
Smlouva o dílo


2017-04-07

(neaktivní)

Zadávací dokumentace - Rekonstrukce KCP, a.s. část D: slaboproud - aktivní prvky


Předmětem neveřejné zakázky jsou montáže a dodávky technologií v rámci rekonstrukce KCP, a.s. v rozsahu: Aktivní datové prvky WiFi, LAN - (ADP)
Zadávací dokumentace
Doplnění č.1 ze dne 20.4.2017


2017-03-24

(neaktivní)

Rekonstrukce audiovizuálního řetězce DT-1


Předmětem poptávky je modernizace audiovizuální technologie společenského a kongresového sálu včetně nových rozvodů,mixážních pultů a scénického osvětlení a další kabelové přípoje pro kluby a salonky.
Zadávací dokumentace


2017-03-13

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Nová korporátní identita


Kongresové centrum Praha, a.s. vyhlašuje poptávkové řízení na zakázku, jejímž předmětem plnění je tzv. Nová korporátní identita, čímž se rozumí návrh nového loga a aktualizace všech stávajících grafických materiálů, kterými se nyní Zadavatel prezentuje na veřejnosti. K vypracování nabídky na návrh nové korporátní identity bude uchazeči poskytnut stávající grafický manuál Zadavatele.
Zadávací podmínky
Návrh smlouvy


2017-02-24

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Rekonstrukce ATS + Dopojení chladící věže


Předmětem tohoto poptávkového řízení je realizace rekonstrukce Automatické tlakové stanice (ATS) včetně dopojení beztlakých nádrží a dále Dopojení chladící věže EVAPCO.
Podrobné podklady a informace nezbytné pro zpracování a podávání nabídek jsou stanoveny v zadávací dokumentaci, která je ke stažení níže. Přílohy zadávací dokumentace jsou k dispozici k vyzvednutí v elektronické verzi na CD v objektu KCP po předchozí dohodě u ing. I. Matejky , tel. 774778833
Zadávací dokumentace


2017-02-23

(neaktivní)

Rekonstrukce Kongresového centra Praha, a.s. - Informační systém


Zadávací dokumentace k neveřejné zakázce na Návrh a dodávku informačního systému. Dokument obsahuje pokyny pro zpracování nabídky a prokázání kvalifikace
Zadávací dokumentace


2017-01-23

(neaktivní)

Výběrové řízení - Slaboproud, část D


OZNÁMENÍ O ZAHÁJENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ NA ZAKÁZKU „DISPOZIČNÍ OPRAVY INTERIÉRU 1“ V RÁMCI REKONSTRUKCE KONGRESOVÉHO CENTRA PRAHA, A.S.
 
V návaznosti na předběžné oznámení z 15. 12. 2016 oznamuje Kongresové centrum Praha, a.s., že dnešním dnem zahajuje výběrové řízení na stavební práce v rámci rekonstrukce Kongresového centra Praha, a.s., část D: Oprava a rozšíření slaboproudých systémů a vyzývá neomezený počet účastníků k prokázání kvalifikace a k předložení nabídky.
 
Podrobné podklady a informace nezbytné pro zpracování a podávání nabídek, požadavky na kvalifikace a další způsobilost uchazečů vč. požadavků na jejich prokázání jsou stanoveny v zadávací dokumentaci, jejíž instruktážní část je přiložena k tomuto oznámení. Technickou a komerční část zadávací dokumentace si zájemci mohou vyzvednout bezplatně způsobem uvedeným v instruktážní části.

Zadávací podmínky
Otázky a odpovědi 31. 1. 2017
Otázky a odpovědi 2. 2. 2017
Otázky a odpovědi 6. 2. 2017
Katalogový list


2017-01-19

(neaktivní)

Výběrové řízení Dispoziční opravy interiéru 1 - Oznámení o zahájení výběrového řízení


OZNÁMENÍ O ZAHÁJENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ NA ZAKÁZKU „DISPOZIČNÍ OPRAVY INTERIÉRU 1“ V RÁMCI REKONSTRUKCE KONGRESOVÉHO CENTRA PRAHA, A.S.
 
V návaznosti na předběžné oznámení z 15. 12. 2016 oznamuje Kongresové centrum Praha, a.s., že dnešním dnem zahajuje výběrové řízení na stavební práce v rámci rekonstrukce Kongresového centra Praha, a.s., část C-1: Dispoziční opravy interiéru 1 a vyzývá neomezený počet účastníků k prokázání kvalifikace a k předložení nabídky.
 
Podrobné podklady a informace nezbytné pro zpracování a podávání nabídek, požadavky na kvalifikace a další způsobilost uchazečů vč. požadavků na jejich prokázání jsou stanoveny v zadávací dokumentaci, jejíž instruktážní část je přiložena k tomuto oznámení. Technickou a komerční část zadávací dokumentace si zájemci mohou vyzvednout bezplatně způsobem uvedeným v instruktážní části.

Zadávací podmínky
Zadávací dokumentace - Doplnění č.1


2016-12-16

(neaktivní)

Poptávkové řízení – Slaboproud – Předběžné oznámení


Kongresové centrum Praha, a.s.  oznamuje, že nejdříve po uplynutí lhůty 30 dní od zveřejnění tohoto předběžného oznámení vyhlásí poptávkové řízení na dodávku a montáž v rámci rekonstrukce Kongresového centra Praha, a.s., část D-1: Slaboproud.
Návrh předběžného oznámení


2016-12-15

(neaktivní)

Výběrové řízení – Dispoziční úpravy interiéru 1 – Předběžné oznámení


Kongresové centrum Praha, a.s.  oznamuje, že nejdříve po uplynutí lhůty 30 dní od zveřejnění tohoto předběžného oznámení vyhlásí výběrové řízení na stavební práce v rámci rekonstrukce Kongresového centra Praha, a.s., část C-1: Dispoziční úpravy interiéru 1.  

Předběžné oznámení


2016-11-23

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Postupný nákup silové elektřiny na rok 2017


Předmětem plnění poptávky je fyzická dodávka silové elektřiny do odběrného místa Kongresového centra Praha, a.s. v celkovém ročním množství cca 15 000 MWh a převzetím závazku odebrat elektřinu z elektrizační soustavy včetně odpovědnosti za odchylky.
Zadávací podmínky


2016-11-01

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Rekonstrukce řízení náhradního zdroje


Předmětem tohoto poptávkového řízení je realizace rekonstrukce řízení náhradního zdroje (ovládání fázování 4xDG) dle prováděcí projektové dokumentace zpracované firmou atico s.r.o. ze září 2016
Zadávací podmínky
Dokumentace a výkaz výměr


2016-10-27

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Výměna sklopných křesel a židlí ve Společenském sále KCP


Předmětem tohoto poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele na zhotovení a dodávku sklopných křesel a židlí ve Společenském sále v budově KCP
Zadávací podmínky
Foto a rozměry
Plán sálu - varianta divadlo


2016-10-26

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Dodání a výměna karuselových dveří


Předmětem díla je provedení demontáže stávajících nefunkčních karuselových dveří hlavního vchodu do hotelu Holiday Inn Prague Congress Centre a jejich nahrazení novými karuselovými dveřmi.
Zadávací podmínky


2016-10-07

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Dodávka mobilního osvětlení KGS a SPS


Předmětem tohoto poptávkového řízení je realizace osvětlení Robe pro objekt KCP a.s. a to konkrétně:
ROBE CycFX8 - 20ks
ROBE Robin Perfect 100 - 12ks
světelný pult - 1ks
Zadávací podmínky
Výkaz výměr a specifikace svítidel


2016-10-06

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Redesign interiérů KCP - zatemnění sálů II


Předmětem tohoto poptávkového řízení je realizace zatemnění jednacích sálů KCP a.s. a to konkrétně:
Kluby A, B, C, D, E, Panorama sál, Jednací sál IV, V, Severní sál, Terasa I a II
Zadávací podmínky
Rozpis tabulka


2016-10-06

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Oprava střechy II


Předmětem tohoto poptávkového řízení je oprava střešního pláště nad 5.NP, která spočívá zejména v demontáži stávající hydroizolace, tepelné izolace, vpustí a odvětracích hlavic a realizaci nové hydroizolace (foliový systém) a nebo obdobné, výměna tepelné izolace vč. spádování, oprava betonových částí střechy a ostatní práce.
Zadávací podmínky
Výkaz výměr
Fotodokumentace


2016-09-22

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Oprava střechy


Předmětem tohoto poptávkového řízení je oprava střešního pláště nad 5NP, která spočívá zejména v demontáži stávající hydroizolace, tepelné izolace, vpustí a odvětracích hlavic a realizaci nové hydroizolace (foliový systém) anebo obdobné, výměna tepelné izolace vč. spádování, oprava betonových částí střechy a ostatní práce.
Zadávací podmínky
Rozpis ploch a množství
Fotodokumentace


2016-09-08

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Oprava stávající komunikace z betonové ražby


Předmětem díla je provedení opravy poškozených částí stávající komunikace /pro vozidla nad 3.500 kg/ a povrchu z betonové ražby – dle přiloženého schématu, vč. nového povrchového ošetření komunikace barevným lakováním, opravy dilatačních a styčných spojů.
Zadávací podmínky


2016-09-07

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Rekonstrukce gastroprovozů a skladů v objektu B


Předmětem a cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele projektové dokumentace na základě níže uvedené specifikace
Zadávací podmínky
Dokumentace, studie


2016-09-07

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Pokládka koberce v kongresovém sálu KCP


Předmětem a cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě těchto specifikací:
Zadávací podmínky
Výkaz výměr
Specifikace


2016-09-07

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Redesign interiérů KCP - zatemnění sálů


Předmětem a cílem poptávkového řízení je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě níže uvedené specifikace
Zadávací podmínky
Výkaz výměr


2016-08-05

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Redesign interiérů KCP - salonky a chodby


Předmětem a cílem poptávkového řízení s názvem "Redesign interiérů KCP - Salónky a chodby" je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě níže uvedené specifikace.

​Zadávací podmínky
Projektová dokumentace a výkaz výměr



2016-08-04

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Redesign interiérů KCP - WC veřejná část


Předmětem a cílem poptávkového řízení s názvem "Redesign interiérů KCP - WC veřejná část" je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě níže uvedené specifikace.

​Zadávací podmínky

Projektová dokumentace a výkaz výměr




2016-07-19

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Úprava podlahy v 1PP - severní garáže KCP


Hledáme nejvhodnějšího dodavatele kompletní stavební dodávky včetně montáží na základě níže uvedené specifikace.
Zadávací podmínky
Plánek


2016-07-18

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Hotel Holiday Inn – výměna připojovacích rozvodů RTCH


Předmětem a cílem poptávkového řízení s názvem "Hotel Holiday Inn – výměna připojovacích rozvodů RTCH" je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě níže uvedené specifikace.

Doplnění č.1

Zadávací podmínky
Dokumentace a výkaz výměr



2016-07-14

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Výroba a dodání obdélníkových stolů


Předmětem a cílem poptávkového řízení s názvem "Výroba a dodání obdélníkových stolů pro akce v KCP" je výběr nejvhodnějšího dodavatele stolů na základě níže uvedené specifikace
Zadávací podmínky
Technický výkres stolu
Položkový rozpočet
Harmonogram provádění díla


2016-07-14

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Komplexní úklidové práce pro Kongresové centrum Praha, a.s.


Vypisujeme nové poptávkové řízení s názvem "Komplexní úklidové práce pro KOngresové centrum Praha, a.s." jehož cílem je výběr nejvhodnějšího dodavatele, který bude zajišťovat úklidové práce a likvidaci odpadů.
Zadávací podmínky


2016-07-01

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Repase křesel v kongresovém sále


Předmětem a cílem poptávkového řízení s názvem „Repase křesel v kongresovém sále“ je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě níže uvedené specifikace.

Zadávací podmínky
Další podklady
Tabulka nacenění


2016-07-01

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Sekretář mezinárodní otevřené architektonicko urbanistické soutěže


Cílem poptávkového řízení s názvem „Sekretář mezinárodní otevřené urbanisticko-architektonické soutěže“ je výběr nejvhodnějšího poskytovatele služeb dle dále uvedené specifikace.

Zadávací podmínky


2016-06-24

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Redesign interiérů KCP - WC veřejná část


Předmětem a cílem poptávkového řízení s názvem "Redesign interiérů KCP - WC veřejná část" je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě níže uvedené specifikace.


2016-06-24

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Redesign interiérů KCP - salonky a chodby


Předmětem a cílem poptávkového řízení s názvem "Redesign interiérů KCP - salonky a chodby" je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě níže uvedené specifikace.
 


2016-05-30

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Vypracování projektové dokumentace stavebních úprav


Předmětem a cílem poptávkového řízení s názvem "Vypracování projektové dokumentace stavebních úprav prostor části 1PP, 1NP, 2NP a 6NP objektu č.p. 1685, k.ú. Nusle, Praha a zajištění výkonu inženýrské činnosti pro dané stavební úpravy" je výběr nejvhodnějšího dodavatele projektové dokumentace pro stavební povolení a dokumentace pro provedení stavby včetně jednotlivých profesí a její projednání a odsouhlasení dotčenými orgány státní správy, a to na základě technické specifikace konstrukcí, ploch, prvků, jejich rozsahu a podmínek uvedených v níže popsané specifikaci.
Zadávací podmínky
Příloha č.1 - Studie
Příloha č.2 - Technická specifikace
Doplnění zadávacích podmínek


2016-05-25

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Zajištění interní logistiky


Předmětem poptávkového řízení s názvem „interní logistické služby“ je výběr dodavatele logistických služeb. Zadavatel poptávkového řízení očekává nabídky, které budou řešit koncepci interních logistických služeb, zejména systemizaci služby poskytované svým klientům KCP, zajistí jejich konzistentní kvalitu, omezí vnitřní opotřebení interiérů KCP. V návaznosti na sjednané podmínky spolupráce může KCP poskytnout vybranému partnerovi exklusivitu na služby interní logistiky, díky čemu partner získá výraznou obchodní příležitost i v oblasti mezinárodní spedice a přepravy materiálu.
Zadávací podmínky


2016-05-06

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Poskytování služeb manažera výstavby


Předmětem a cílem poptávkového řízení s názvem "Poskytování služeb manažera výstavby - TDI a BOZP - zaměření stavební a TZB" je váběr nejvhodnějšího poskytovatele služeb dle níže uvedené specifikace.
Zadávací podmínky
Činnost manažera


2016-04-22

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Dodavatel projektové dokumentace Slaboproud


Předmětem a cílem poptávkového řízení s názvem "Výběr dodavatele projektové části slaboproud ve stupni pro zhotovení díla" je výběr nejvhodnějšího dodavatele kompletní projektové dokumentace pro provedení díla v objektech KCp a to především v částech AB, C a PARKING JIH včetně všech nutných souvisejících prací na základě technického popisu a dále uvedených podmínek.
Zadávací podmínky
Výkresová dokumentace
Příloha č.1 - Technický popis
Příloha č.2 - Požadavky zadavatele
Příloha č.3 - Rozpis pevné ceny


2016-04-04

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Rekonstrukce pokojů 5-6patro Holiday Inn DOPLNĚNÍ


Předmětem a cílem poptávkového řízení s názvem "Oprava a rekonstrukce pokojů 5-6 patro Holiday Inn" je výběr nejvhodnějšího dodavatele(ů) na základě níže uvedené specifikace.
Zadávací podmínky
Zadávací podmínky č.2 - DOPLNĚNÍ
Přílohy
Zadávací podmínky - DOPLNĚNÍ
Tabulky k nacenění (v1) - DOPLNĚNÍ
Souhrnná tabulka nacenění (v2), která nahrazuje předešlou (v1)


2016-03-23

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Komplexní úklidové práce pro Kongresové centrum Praha, a.s.


Předmětema cílem poptávkového řízení s názvem "Komplexní úklidové práce pro Kongresové centrum Praha, a.s." je výběr nejvhodnějšího dodavatele, který bude zajišťovat úklidové práce a zpracuje pro tento účel návrh zajištění úklidových prací dle logistiky objednávání úklidových prací vyhlašovatele.
Celá dokumentace


2016-03-21

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Bezpečnostní režimová studie


Předmětem poptávkového řízení s názvem „Bezpečnostní režimová studie“ je výběr dodavatele, který vypracuje bezpečnostní režimovou studii, která bude následně sloužit jako koncept a podklad pro zabezpečení KCP v oblasti bezpečnostní techniky, CCTV, EZS a další
Zadávací podmínky
Podklad pro vypracování studie
SOD studie
Příloha č.1
Plány pater


2016-03-07

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Rekonstrukce gastroprovozů a skladů v objektu B


Předmětem a cílem poptávkového řízení s názvem "Rekonstrukce gastroprovozů a skladů v objektu B" je výběr nejvhodnějšího dodavatele projektové dokumentace na základě níže uvedené dokumentace:
Zadávací podmínky
Přílohy - Studie


2016-02-25

(neaktivní)

Poptávkové řízení - zajištění ostrahy objektu KCP


Předmětem poptávkového řízení s názvem „Ostraha objektu“ je výběr dodavatele kompletní ostrahy všech objektu KCP
 
Předmětem řízení je kompletní ostraha objektu:
 
  • Fyzická ostraha objektu KCP
  • Fyzická ostraha objektu BCV
  • Fyzická ostraha objektu hotelu
Zadávací podmínky
Příloha č.1
Návrh smlouvy o dílo


2016-02-25

(neaktivní)

Poptávkové řízení - zajištění IT auditu


Kongresové centrum prochází významnou inovací, která jej má proměnit v moderní kongresový park konkurující obdobným řešením v regionu střední Evropy. Cílem této aktivity je navrhnout technologickou architekturu, která tuto proměnu umožní a podpoří.
Výstupem z této aktivity tak má být návrh technologického řešení a roadmapa s aktivitami, které povedou k jeho dosažení.

Zadávací podmínky


2016-02-24

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Výměna pohyblivých madel eskalátorů KCP


Předmětem a cílem poptávkového řízení s názvem "Výměna pohyblivých madel eskalátorů KCP" je výběr nejvhodnějšího dodavatele kompletní technologické dodávky včetně montáží na základě níže uvedené specifikace.
Zadávací podmínky
Příloha č.1


2016-02-09

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Demontáž, dodání, montáž a zprovoznění parkovacího systému v KCP


Kongresové centurm Praha, a.s. vyhlašuje Poptávkové řízení na zajištění níže specifikovaných dodávek pod názvem "Demontáž, dodání, montáž a zprovoznění parkovacího systému v KCP“.
Předmětem tohoto poptávkového řízení je demontáž stávajícího systému, dodávka, montáž a zprovoznění nového parkovacího systému včetně projektu, dopravy na místo určení, manipulací, pomocných konstrukcí, stavebních přípomocí a ostatních prací.
Zadávací podmínky poptávky
Popis systému
Specifikace zařízení
Půdorysné plány parkingu
Dotazy a odpovědi pro uchazeče 1 část
Dotazy a odpovědi pro uchazeče 2 část
Dotazy a odpovědi pro uchazeče 3 část
Návrh smlouvy o dílo


2016-01-29

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Náhrada chladicí věže


Kongresové centurm Praha, a.s. vyhlašuje Poptávkové řízení na zajištění níže specifikovaných dodávek pod názvem "Náhrada chladící věže".
Předmětem tohoto poptávkového řízení je dodávka, montíž a kompletace chladící věže včetně veškerých ostatních prací, dopravy na místo určení, vertikální dopravu na střechu, manipulací, pomocných konstrukcí a stavebních přípomocí.
Zadávací podmínky
Příloha
Návrh Smlouvy o dílo


2016-01-26

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Oprava a rekonstrukce pokojů Holiday Inn


Kongresové centrum Praha, a.s. vyhlašuje Poptávkové řízení na zajištění níže specifikovaných dodávek pod názvem "Oprava a rekonstrukce pokojů 5-6 patro Holiday Inn"
Zadávací podmínky
Průvodní zpráva
Zadávací podmínky a vizualizace (ZIP)
Detaily a specifikace (ZIP)
Výkresy (ZIP)


2016-01-20

(neaktivní)

Poptávkové řízení - Technologická datová síť


Kongresové centrum Praha, a.s. vyhlašuje Poptávkové řízení na zajištění níže specifikovaných dodávek a prací souvisejících s Rekonstrukcí a dostavou KCP

Předmětem a cílem poptávkového řízení s názvem „TECHNOLOGICKÁ DATOVÁ SÍŤ – POPTÁVKOVÉ ŘÍZENÍ“ je výběr nejvhodnějšího dodavatele kompletní technologické dodávky a montáže datové sítě pro KCP a to především v objektech AB, C a PARKING JIH včetně všech nutných souvisejících prací na základě níže uvedené specifikace a dále uvedených podmínek.

Zadávací podmínky
Instrukce pro zpracování nabídky
Výkaz výměr
Rozpis pevné ceny
Blokové schéma a plány (ZIP)
BOZP KCP


2015-12-10

(neaktivní)

Poptávkové řízení Revitalizace kuchyně HINN


Předmětem a cílem poptávkového řízení s názvem "Revitalizace a úpravy gastroprovozu HINN - část Gastro vybavení" je výběr nejvhodnějšího dodavatele na základě této specifikace
Zadávací podmínky (PDF)
Zadávací podmínky - doplnění č.1 (PDF)
Energetický sumář (XLSX)
Plán rozvržení (PDF)
Návrh smlouvy (DOCX)
BOZP v KCP (PDF)
Dokumentace (ZIP)


2015-12-04

(neaktivní)

Poptávkové řízení na Poskytování právní pomoci


Předmětem poptávkového řízení je poskytování právní pomoci zadavateli prostřednictvím Právního zástupce, spočívající zejména v udělování právních porad, sepisování listin v českém a anglickém jazyce, zpracování právních rozborů, zastupování v řízení před soudy a jinými orgány a v dalších formách právní pomoci.
Zadávací podmínky (PDF)


2015-12-04

(neaktivní)

Poptávkové řízení Manažer modernizace slaboproudých systémů


Předmětem a cílem poptávkového řízení s názvem "Poskytování služeb manažera modernizace slaboproudých systémů a systémů ASŘ-MaR" je výběr nejvhodnějšího poskytovatele služeb dle níže uvedené specifikace
Zadávací podmínky (PDF)
Příloha č.1 - popis činnosti manažera
Příloha č.2 - Popis technického zadání slaboproudých systémů


2015-11-25

(neaktivní)

Poptávkové řízení na Dodávku silové elektřiny


Předmětem poptávky je fyzická dodávka silové elektřiny do odběrného místa spol. Kongresové centrum Praha, a.s., v celkovém předpokládaném ročním množství 21.000 MWh s převzetím závazku odebrat elektřinu z elektrizační soustavy včetně odpovědnosti za odchylku ve smyslu zákona č. 458/2000 Sb. v platném znění a vyhlášky č. 373/2001 Sb. v platném znění.
Celý dokument (PDF)


2015-11-02

(neaktivní)

Poptávkové řízení na Praní prádla pro hotel Hiliday Inn


Předmětem poptávkového řízení s názvem „Prádelenské služby“ je nabídka na pronájem a praní prádla pro hotel Holiday Inn.
Zadávací podmínky


2015-10-21

(neaktivní)

Poptávkové řízení na cateringové vybavení


Předmětem tohoto poptávkového řízení je dodávka zařízení a vybavení pro cateringové akce.
Kupní smlouva (PDF)
Zadávací podmínky (PDF)
Seznam vybavení (XLS)


2015-07-13

(neaktivní)

Modernizace systému ASŘ-MaR


Zadávací dokumentace
Technické specifikace


2015-04-23

(neaktivní)

Poptávkové řízení na zajištění úpravy podlahy v 2PP garáží KCP


Kongresové centrum Praha a.s. vyhlašuje Poptávkové řízení na:

Úpravu podlahy v 2PP garáží KCP

Předmětem a cílem poptávkového řízení s názvem "Úprava podlahy v 2PP garáží KCP" je výběr nejvhodnějšího dodavatele kompletní stavební dodávky včetně montáží na základě specifikace v přiloženém souboru.


2015-04-15

(neaktivní)

Poptávkové řízení na zajištění mobilního předělení sálů KCP a.s.


Kongresové centrum Praha a.s. vyhlašuje Poptávkové řízení na:

Dodávka a práce související s Mobilním předělením sálů v budově AB KCP

Předmětem poptávkového řízení s názvem "Mobilní předělení sálů" je výběr nejvhodnějšího dodavatele kompletní stavební a technologické dodávky včetně montáží na základě specifikace v těchto dokumentech:
Mobilní příčky - profese (ZIP - 13MB)
Výkaz výměr (XLS 150kB)
Zadávací podmínky (PDF 1,3MB)


2015-04-13

(neaktivní)

Poptávkové řízení na dodávku hotelových LED TV + IPTV televizního systému pro hotel Holiday Inn PCC


Kongresové centrum Praha a.s. vyhlašuje Poptávkové řízení na:

Dodávka hotelových LED TV + IPTV pro hotel Holiday Inn PCC

Předmětem poptávkového řízení jsou LED TV (full HD, 16:9) s hotelovým modemem. Poptávány jsou dvě úhlopříčky.
Dodavatel vybere a nacení 2 modely, které vyhovují tomuto zadání:
 
193  ks  standardní pokoje   ( úhlopříčka 38“ – 39“ )       
    2  ks  handicap pokoje  ( úhlopříčka 38“ – 39“ )
  50  ks  executive pokoje  ( úhlopříčka 42“ – 44“ )
  12  ks  executive suite  ( úhlopříčka 42“ – 44“ )
    1  ks  executive lounge (  úhlopříčka 42“ – 44“ )
 
V nabídce tedy bude kalkulováno 195 kusů TV s menší úhlopříčkou (např. 39“) a 63 kusů TV s větší úhlopříčkou (např. 42“). TV s větší úhlopříčkou kromě velikosti zobrazovací jednotky může nabízet i rozšířené funkce, nebo jiné - designové provedení.
- TV se vstupy HDMI-CEC, RS232, RJ45, USB, čtečky datových karet (bonus, ne podmínka)

Celý dokument ve formátu Microsoft Word DOCX


2014-07-08

(neaktivní)

Manažer projektu Rekonstrukce a dostavba Kongresového centra Praha


Kongresové centrum Praha a.s. vyhlašuje Poptávkové řízení na:

Manažer projektu Rekonstrukce a dostavba Kongresového centra Praha

Předmětem plnění je poskytování služeb Zadavateli v souvislosti s výkonem funkce manažera projektu při přípravě a realizaci projektu Rekonstrukce a dostavba Kongresového centra Praha. Služby Uchazeče musí zahrnovat plnění prováděná podle podmínek stanovených zadávací dokumentací a jejími přílohami, v souladu s obecně závaznými právními předpisy, zejména stavebním zákonem a souvisejícími prováděcími vyhláškami.
Investiční náklady realizované stavby: 800 mil Kč bez DPH
Předpokládaná hodnota plnění zakázky: 30 mil Kč bez DPH
Kompletní dokument Poptávkového řízení ve formátu PDF
Přílohy zadávací dokumentace lze vyzvednout po dohodě v sekretariátu technického ředitele na kontaktní adrese.


ZPĚT
Kontakt
5. května 1640/65, Nusle
140 00 Praha 4, ČR

Tel.: +420 261 171 111
Fax: +420 261 172 010
Rezervace: +420 261 172 222
Datová schránka: k4ietd4
IČ: 63080249
Jak se k nám dostanete
                   



CZ | EN

© 2020 Prague Congress Centre
GDPR